BMW представила X3 нового покоління

Представлено BMW X3 четвертого покоління (G45). Автомобіль дебютував з ДВЗ з різним ступенем електрифікації, при цьому позначення модифікацій змінилося.

У BMW заявили, що новий X3 став найбільш драйверською генерацією моделі за всю її історію. Кросоверу модернізували стабілізатори поперечної стійкості та замінили рульовий механізм на систему EPSapa з осьовим паралельним рейковим приводом – це, як обіцяють у компанії, зробить керування автомобілем точнішим. Поліпшили й аеродинаміку: коефіцієнт опору повітря тепер становить 0,27, що на 0,02 менше ніж раніше. Цього інженери досягли, оптимізувавши форму кузова та днища, а також переглянувши конструкцію активних заслінок у решітці радіатора.

У салоні кросовера покоління G45 з’явився вигнутий екран мультимедійної системи на BMW Operating System 9, що поєднує цифрову панель приладів та основний екран. Заявлено оновлення «по повітрю», навігація з доповненою реальністю, доступ до програм, потокової музики та ігор. З допоміжних систем новому X3 доступний адаптивний круїз-контроль та функція запобігання зіткненням, яка тепер розпізнає не лише пішоходів та велосипедистів, але також самокатників та мотоциклістів.

Щодо силових установок, то всі вони електрифіковані. Бензинова «турбочетвірка» 2.0 на X3 20 xDrive видає 190 к.с. і 310 Нм крутного моменту, дозволяючи розганятися до «сотні» за 7,8 секунди. У розпорядженні гібридного X3 30e xDrive – 299 к.с. та 450 Нм моменту, а до «сотні» він прискорюється за 6,2 секунди. Дизель у гамі поки тільки один: дволітрова «бітурбочетвірка», що розвиває 197 к.с. та 400 Нм. З таким двигуном спурт до 100 км/год займе 7,7 секунди.

На вершині гами – новий X3 M50 xDrive. Він оснащений найпотужнішим двигуном сімейства M Performance та першим використовує набір технологій Efficient Dynamics Next. У рух кросовер приводить трилітрова «турбошістка» потужністю 381 к.с. і 540 Нм крутного моменту. Мотору переглянули форму камери згоряння та впускних портів, реалізували цикл Міллера, оптимізували систему упорскування та запалення, а також змінили фази газорозподілу. В результаті X3 M50 xDrive досягає першої «сотні» через 4,6 секунди після старту, на 0,2 швидше за попередника.

Пізніше у гамі нового X3 з’являться й інші модифікації, у тому числі дизельні, з «шісткою», і «заряджений» X3 M, якому обіцяють віддачу понад 520 «конячок».

BMW вже розсекретила ціни на новий X3 в США: модифікація xDrive 30 обійдеться американцям мінімум у 49 500 доларів, а X3 M50 буде коштувати 64 100 доларів, що дорожче ніж M40i, але дешевше найближчих конкурентів – Porsche Macan S та Mercedes-AMG GLC 43.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.