Chevrolet представив свій найдоступніший електрокросовер

Компанія Chevrolet показала новий кросовер Equinox EV, який виробник називає найдоступнішим електромобілем у сегменті компактних SUV.

«Електрокар для всіх» – так звучить слоган Equinox EV – в базовому варіанті отримає передній привід та один електромотор віддачею 210 к.с. і 328 Нм крутного моменту. Повнопривідну версію оснастять двома двигунами загальною потужністю 290 «конячок» (469 Нм). На розгін з місця до 97 км/год топовий Equinox витратить близько шести секунд. Передньопривідний кросовер має дві тягові батареї на вибір, ємність яких поки невідома. Але запас ходу ми знаємо – 402 або 483 кілометри. Equinox з приводом на всі колеса зможе проїжджати без підзарядки лише 451 кілометр.

В основі електромобіля лежить платформа Ultium, розроблена General Motors для «батарейних» машин власних брендів. Її новинка ділить з пікапом GMC Hummer EV, кросовером Cadillac Lyriq, а також Chevrolet Silverado та Blazer.

Багажник Equinox може вмістити до 1614 літрів вантажу зі складеною спинкою заднього дивана. У базовому варіанті кросовер отримав 19-дюймові колісні диски, 11-дюймовий дисплей мультимедійної системи та цифрову панель приладів. У «топі» розмірність коліс зростає до 21 дюйма, діагональ екрана «мультимедійки» – до 17,7 дюйма.

Також у списку оснащення – проєкційний дисплей, адаптивний круїз-контроль, комплекс Chevy Safety Assist та інші системи безпеки, а також автопілот Super Cruise, який дозволяє прибирати руки з керма на оцифрованих магістралях у США та Канаді. На сьогодні йому доступно близько 640 кілометрів доріг. Круїз-контроль навіть у «топі» лише двозонний.

Виробництво Equinox EV налагодять на заводі в Мексиці, де випускається однойменний паливний кросовер. Продаж розпочнеться лише через рік – восени 2023-го. Першою запропонують середню комплектацію, а базовий варіант з’явиться на ринку пізніше. А ви вже зараз маєте можливість придбати брендовані аксесуари Chevrolet у нашій крамниці – собі або на подарунок.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.