Citroen залишає австралійський ринок після 100 років присутності

Компанія Citroen йде з австралійського ринку після понад 100 років роботи. Продажі марки впали до мінімальних значень, і місцевий підрозділ не бачить жодних перспектив — принаймні з поточним модельним рядом. За статистикою австралійці частіше купують «Тойоти» та «Форди», а ось французькі автомобілі займають дуже маленьку частку ринку.

Треба визнати, що по-справжньому популярними Citroen в Австралії ніколи не були. Пік їх продажів припав на 2007-й, коли було реалізовано 3803 машини, і в наступні роки обсяги лише знижувалися. Так, 2023-го французам вдалося продати лише 228 автомобілів — 0,02 відсотка від загального обсягу ринку. З січня по липень 2024-го – 87 автомобілів. Перспектив виправити положення у Citroen немає, тому з 1 листопада дилери перестануть приймати замовлення та поступово переорієнтуються на Peugeot.

Перша угода Citroen з місцевим імпортером була підписана в 1923 році, а першою проданою машиною став 5CV. Сьогодні модельний ряд марки складається з хетчбеків C3 та C4, кросовера C5 Aircross та ліфтбека C5X. Компанія обіцяє, що всі машини, замовлені до 1 листопада, матимуть стандартну п’ятирічну гарантію без обмеження пробігу. Обслуговуванням та ремонтом займатимуться колишні офіційні дилерські центри, яких сьогодні на Зеленому континенті налічується три з половиною десятки.

В інших французьких марок справи в Австралії теж не дуже. Peugeot за перші сім місяців продала 1341 автомобіль, Renaullt – 3372. Куди охочіше австралійці купують «Тойоти» (144 006 шт.), Mazda (57 023 шт.), Ford (47 371 шт.), Kia (47 920 шт.) та Mitsubishi (45 352 шт.). Розбивка за моделями виглядає так: Ford Ranger (35 230 шт.), Toyota RAV4 (31 338 шт.), Toyota Hilux (29 105 шт.), Mitsubishi Outlander (16 553 шт.), Toyota Corolla (15 867 шт.).

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.