Експерти порталу HotCars назвали найненадійніші японські автомобілі. Оглядачі зіставили дати відкличних кампаній з рейтингами надійності від аналітиків JD Power і Consumer Reports, отримавши вибірку з п’яти найменш якісних моделей.
Дуже ненадійною експерти вважають Mazda RX-8 – її роторно-поршневий двигун страждає від надмірної витрати оливи, також на купе може вийти з ладу каталітичний нейтралізатор, стартер, головний і робочий циліндри зчеплення. Ремонт спорткара майже 100-відсотково буде складним та дорогим.
Інший автомобіль, що розчаровує – Subaru Ascent. Це нова розробка японської компанії, яка не відрізняється безпроблемністю – за даними Consumer Reports її рейтинг надійності складає 18 зі 100, тобто Ascent доставляє більше турбот, ніж нова середньостатистична машина.
Для Infiniti Q50 невдалим вважається 2014 модельний рік – Nissan ініціював аж сім відкличних кампаній для Q50, випущених у цей період. Проблеми стосувалися фронтальної подушки безпеки, підсилювача керма, дросельної заслінки та гібридної системи, тобто більшість дефектів безпосередньо стосувалися безпеки.
Схожа ситуація з Nissan Titan зразка 2004-2006 років. Для пікапів, випущених у цей часовий період, були проведені 20 відкличних програм, а кількість скарг власників рекордна. Підтверджені як дрібні дефекти на кшталт несправного селектора трансмісії або вентилятора кондиціонера, так і проблеми з ременями безпеки, тягово-зчіпним пристроєм, а також модулем керування двигуном.
Нарешті, експерти радять уникати Honda Odyssey 2002-2004 років. У ці роки Honda проводила від 10 до 15 відкличних кампаній. Автовиробник усував дефекти гальмівної системи, коробки передач, дверей, замку запалювання, системи рециркуляції вихлопних газів. Також у 20-річних Odyssey раптово розкривалися подушки безпеки та виходив з ладу каталітичний нейтралізатор.