Euro NCAP не рекомендує купувати одну з моделей MG

Субкомпактний хетчбек MG 3 формально заробив 4 зірки підсумкового рейтингу після всіх проведених випробувань, проте під час фронтального удару, який імітує виїзд на зустрічну смугу, трапилося те, чого раніше в практиці Euro NCAP ніколи не було — водійське крісло зірвалося з кріплень.

Торік австралійська ANCAP також розбила хетчбек MG 3 й присудила йому три зірки три, після чого концерн SAIC покращив оснащення цієї моделі в частині безпеки: було додано центральну подушку між передніми сидіннями та камеру спостереження за водіями, модернізовано систему автоматичного аварійного гальмування.

Доукомплектований MG 3 тепер розбила Euro NCAP. За результатами її випробувань китайський хетчбек заробив чотири зірки, але з важливим застереженням: під час фронтального краш-тесту, який імітує виїзд на зустрічну смугу, крісло водія вискочило з правого фіксатора регулюючого механізму, після чого його повело у бік, голова манекена пробила подушку безпеки і вдарилася об кермо (на щастя, не сильно), а праве коліно вступило в жорсткий контакт з передньою панеллю – червоний, найвищий ступінь небезпеки.

При фронтальному ударі об стіну сидіння водія не вилетіло з кріплень, натомість навантаження на шию заднього пасажира виявилися критичними і становлять смертельний ризик (червоний рівень).

Представники MG спробували перекласти провину за крісло на Euro NCAP – мовляв, його неправильно відрегулювали перед краш-тестом, але в Euro NCAP відкинули ці звинувачення, заявивши, що фіксація сидінь ретельно перевіряється перед кожним випробуванням. У результаті MG пообіцяла ще раз модернізувати конструкцію свого хетчбека, а саме посилити механізм фіксації передніх сидінь, а Euro NCAP поки рекомендує всім, хто придивляється до MG 3, зробити вибір на користь інших, більш безпечних моделей.

Чому ж тоді підсумковий результат – аж 4 зірки? Річ у тім, що поточна методика нарахування балів та зірок Euro NCAP взагалі не враховує такий фактор, як зрив крісла з кріплення – цього раніше ніколи не було! Euro NCAP обіцяє найближчим часом внести зміни до методики своїх випробувань та врахувати у ній можливість виникнення такого казусу, як виліт крісла з кріплень – він, звичайно, негативно впливатиме на підсумковий рейтинг.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.