Ford Expedition змінив покоління

Компанія Ford представила позашляховик Expedition нового покоління. Модель отримала іншу зовнішність, два варіанти довжини колісної бази та позашляхову версію Tremor.

У п’ятому поколінні Ford Expedition залишився величезним і монументальним. Довжина стандартної версії – 5,33 метра, довгобазної Expedition Max – 5,61 метра. Трирядний салон розрахований на велику родину, яка веде активний спосіб життя. Задні сидіння складаються в пропорції 40/20/40, полегшуючи перевезення довгомірів. Центральна консоль оснащена електроприводом та зсувається назад майже на 20 сантиметрів, відкриваючи доступ до місткого відсіку. На передній панелі встановлені два екрани: широкоформатний на 24 дюйми та тачскрин на 13,2 дюйма, які є частиною медіакомплексу Digital Experience.

Новий Expedition може роздавати інтернет на 10 пристроїв, підтримує карти Google, ігрові контролери та дозволяє завантажувати програми з магазину Google Play. У списку опцій є навіть утримувачі для планшетів, які кріпляться до підголівників передніх крісел. Також для позашляховика доступна система зонального зовнішнього освітлення та двостулкові багажні двері, як на Lincoln Navigator. Їх відкидна секція витримує навантаження до 227 кілограмів і в поєднанні з набором Cargo Tailgate Manager десь на природі трансформує багажник на сервірувальний стіл.

Позашляховик запропонують у версіях Active, King Ranch, Platinum та Tremor. Остання прийшла на заміну виконанню Timberline, яке було у моделі четвертого покоління. Такий Expedition має 269-міліметровий дорожній просвіт, задній диференціал з електронним блокуванням, шини General Grabber зовнішнім діаметром 33 дюйми, захист днища, перекалібровану підвіску, зменшувач радіуса розвороту на бездоріжжі, режим їзди в одну педаль та профіль Rock Crawl.

Двигун в Expedition Tremor теж відрізняється від інших версій – це варіація «шістки» 3.5 EcoBoost з віддачею 446 к.с. і 692 Нм крутного моменту. Стандартно такий агрегат ставлять лише на Tremor. У Active, King Ranch та Platinum віддача буде меншою: 406 к.с. і 651 Нм. Хоча для Platinum за доплату доступний і двигун від Tremor. Коробка передач одна на всіх – 10-ступеневий «автомат». Фірмовий автопілот BlueCruise тепер є практично у всіх Expedition, причому одразу в покращеній версії 1.4.

Приймання замовлень на новий позашляховик у США відкриють наприкінці жовтня. Початкова ціна – 61 700 доларів.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.