Honda CR-V отримав водневу версію

Кросовер Honda CR-V отримав плагін-водневу силову установку, в якій блок паливних елементів, розроблений спільно з General Motors, доповнює тягову батарею.

Кросовер Honda CR-V e:FCEV – перший плагін-водневий автомобіль, виробництво якого повністю налагоджено у Сполучених Штатах. Самі машини збирають на заводі Performance Manufacturing Center в Огайо, а блоки паливних елементів робить підприємство Fuel Cell System Manufacturing у Мічигані. Йдеться про системи наступного покоління, розроблені у співпраці з General Motors. Вони коштують третину вартості блоків для седана Clarity і при цьому вдвічі більш довговічні.

Вся воднева система, у тому числі балони, в яких зберігаються 4,3 кілограма водню, потребувала посилення жорсткості задньої частини кузова та перекалібрування підвіски. Силова установка CR-V e:FCEV включатиме паливні осередки потужністю 125 к.с., електромотор (176 к.с., 311 Нм) та батарею ємністю 17,7 кВт-год. Остання відіграє роль буфера, як у звичайних FCEV-машин, але також може бути самостійним джерелом енергії. На електротязі кросовер проїжджає 47/60 кілометрів (EPA/WLTP), загальний запас ходу – 435/600 км.

Привід у CR-V e:FCEV тільки передній – щоправда, є спеціальний режим для їзди снігом. Кросовер запропонують у єдиній комплектації Touring, стандартними для якої стануть цифрова панель приладів, мультимедіа з 9-дюймовим екраном, бездротова зарядка, аудіосистема Bose з 12 динаміками, електропривод та підігрів передніх сидінь, двозонний клімат-контроль, електропривід двері багажника та оббивка салону екошкірою. Крім того, в оснащення увійде Honda Power Supply Connector – розетка на 110 вольтів, в яку можна включати електроприлади потужністю до 1,5 кВт.

Водневий CR-V відрізнятиметься й зовні. Йому замінили всі кузовні панелі до передніх стійок та по-іншому оформили корму. Оригінальний дизайн навіть у коліс діаметром 18 дюймів.

У продаж CR-V e:FCEV надійде влітку, причому як у США, атак і в Японії. По той бік Атлантики машину можна буде взяти у лізинг у Каліфорнії, де для водневої техніки є відповідна інфраструктура. На популярність, проте, розраховувати не варто. Адже нещодавнє дослідження показало, що навіть у США вартість володіння водневою Toyota Mirai у 14 разів вища за Tesla Model 3.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.