Керівник Volkswagen визнав, що у компанії великі проблеми

Керівник бренду Volkswagen Томас Шефер виступив на загальних зборах профспілкових керівників у Вольфсбурзі й не поскупився на жорсткі слова, щоб описати критичну ситуацію, що склалася в компанії.

«З огляду на збитки багатьох наших колишніх структур, процесів і високі витрати, ми більше не конкурентоспроможні як бренд Volkswagen», — прямо заявив він. – Бренду необхідно розв’язати критичні проблеми, зокрема пов’язані з персоналом».

Шефер визнав, що керівництвом бренду Volkswagen в останні роки ухвалювалися помилкові рішення. Настав час знову «повернути штурвал великого корабля в потрібному напрямку» після дизельного скандалу та правління Герберта Дісса.

Отже, він оголосив про пакет заходів жорсткої економії, які мають збільшити прибутки компанії на 10 мільярдів євро протягом наступних трьох років. На відміну від попередніх точкових програм, зараз передбачається цілеспрямоване скорочення витрат та кількості працівників. Операційна маржа бренду має зрости з 3,4 до 6,5%.

Від 4000 до 6000 співробітників залишать компанію, переважно шляхом часткового виходу на пенсію. Загалом кількість робочих місць постійно скорочуватиметься. Крім того, виробничі потужності на заводах Групи, що складається з Volkswagen, Skoda, Seat та комерційних автомобілів Volkswagen, будуть скорочені до 80%. Розглядається, зокрема, закриття заводів.

«Volkswagen – це суперсильний світовий бренд з великою історією, мільйонами відданих шанувальників, легендарною продукцією та неймовірним технічним досвідом. Наша мета – знову змусити бренд сяяти», – мотивує співробітників Шефер.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.