Kia повністю розсекретила пікап Tasman

Компанія Kia повністю розсекретила середньорозмірний пікап Tasman. Його виробництво розпочнеться у 2025 році, основні ринки збуту – Південна Корея, Австралія, країни Близького Сходу та Африки.

В основі пікапа лежить нова рамна платформа з передньою незалежною підвіскою на подвійних поперечних важелях і заднім нерозрізним мостом на ресорах. Для комфортної їзди за будь-яких умов передбачені амплітудозалежні амортизатори з гідравлічними відбійниками.

Габаритна довжина Kia Tasman – 5410 мм, ширина – 1930 мм, висота – 1870-1920 мм залежно від модифікації, колісна база – 3270 мм, дорожній просвіт – 224-252 мм, глибина броду – 800 мм. Вантажність – від 1017 до 1195 кг, допустима маса причепа – 3500 кг. Штатні колеса – 17- або 18-дюймові. Передбачені версії з однорядною та дворядною кабінами, стандартним фіксованим кузовом (у торці заднього бампера вбудовані сходинки) та майданчиком з відкидними бортами. Ліній оснащення на старті продажів буде три – Base, X-Line та X-Pro.

Kia Tasman пропонуватиметься з двома двигунами на вибір: 2,5-літровим бензиновим турбомотором (281 к.с., 421 Нм) або 2,2-літровим турбодизелем (210 к.с., 441 Нм) – правда, вибір буде не на всіх ринках, в Австралії, наприклад, буде тільки дизельний Tasman. У пару дизелю відряджена 6-ступенева «механіка» або 8-ступеневий гідромеханічний «автомат», бензинові версії оснащуються лише 8-ступеневим «автоматом». Дизельні версії розганяються до 100 км/год за 10,4 секунди, бензинові — за 8,5 секунди, максимальна швидкість у всіх версій обмежена на позначці 185 км/год. Об’єм паливного бака – 80 л.

Привід у пікапа Kia Tasman – задній або повний. Тип повного приводу не вказаний, але, судячи з наявності режимів 2H/4A/4H/4L, у роздавальній коробці встановлена ​​муфта відбору потужності на передню вісь, яка працює в автоматичному режимі, при цьому муфту можна примусово заблокувати. Версії X-Pro будуть тільки повнопривідними, на «зубастих» шинах і з електроннокерованим блокуванням заднього міжколісного диференціала. Стандартні їздові режими повнопривідних версій – Sand (пісок), Mud (бруд), Snow (сніг) та Rock (камені), на версії X-Pro до них доданий «повзучий» режим X-Trek. Для допомоги водієві також передбачена камера контролю ситуації під днищем, картинка з неї виводиться на екран мультимедійної системи.

У салоні Kia Tasman впадає в очі лаконічна передня панель з триекранним табло: між 12,3-дюймовими приладовим і мультимедійним екранами встановлений вертикальний 5-дюймовий дисплей, що відповідає за налаштування мікроклімату.

Між передніми кріслами встановлений бокс-підлокітник з вмонтованим у кришку розкладним столом. Перед цим боксом розташувалися клавіші керування системою повного приводу, два підсклянники та «коритце» з бездротовою зарядкою для двох смартфонів, у ньому ж на передній стінці є два порти USB-C. Для живлення ноутбуків та електроінструментів передбачено повноцінну побутову розетку на 220-240 вольтів.

За доплату пропонується потужна аудіосистема Harmon Kardon з вісьмома динаміками. Спинка заднього дивана може регулюватися по кутку нахилу в невеликому діапазоні (від 22 до 30 градусів), під подушкою є 33-літровий лоток для дрібниць.

Зрозуміло, що Kia Tasman запропонує великий вибір різних електронних помічників водієві (у тому числі для маневрування з причепом) та додаткових аксесуарів для кабіни та кузова. На домашньому південнокорейському ринку Tasman надійде в продаж у першій половині 2025 року, після чого вирушить підкорювати Австралію, Близький Схід, Африку та інші ринки, де популярні відносно прості та невибагливі «вуглеводневі» пікапи. Для сильно стурбованих «зеленою» повісткою Kia готує електричний пікап.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.