Компанія Lexus розкрила всі подробиці про новий електрокросовер RZ, який став преміальним аналогом Toyota bZ4X.
Lexus RZ побудований на платформі e-TNGA з передньою підвіскою MacPherson, подвійними поперечними важелями ззаду та інтегрованою в силову структуру кузова батареєю. У довжину автомобіль перевищує 4,8 метра, ширина становить майже 1,9 метра, а висота – 1,63 метра при колісній базі 2,85 метра. Таким чином, RZ на 10 сантиметрів довше, на 35 ширше і на півтора сантиметра вище за Toyota bZ4X. Крім того, він потужніший: якщо у Toyota bZ4X є один 204-сильний електромотор або пара 109-сильних, то у RZ спереду встановлений електродвигун, що розвиває 204 к.с. потужності, а на задній осі – агрегат на 109 «конячок». Їх живить батарея ємністю 71,4 кВт-год, одного заряду якої вистачає на скромні за сучасними мірками 362 кілометри (за американським циклом EPA). З місця до 100 км/год електромобіль розганяється за 5,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год.
Заявлено систему Direct4, яка постійно перерозподіляє тягу між колесами, ґрунтуючись на даних з комплексу датчиків. У Lexus підкреслюють, що це забезпечує оптимальне прискорення та керованість. Для Lexus RZ також заявлені рульове управління «по проводах» (доступно опціонально), два варіанти керма – традиційне колесо або штурвал, 14-дюймовий екран мультимедійної системи, панорамний дах з функцією затемнення, проєкційний дисплей, комплекс систем безпеки та електронних помічників.
Старт продажів Lexus RZ запланований на кінець цього року. Ціни поки що не оприлюднені.