Lexus представив свій перший повноцінний електромобіль

Компанія Lexus розкрила всі подробиці про новий електрокросовер RZ, який став преміальним аналогом Toyota bZ4X.

Lexus RZ побудований на платформі e-TNGA з передньою підвіскою MacPherson, подвійними поперечними важелями ззаду та інтегрованою в силову структуру кузова батареєю. У довжину автомобіль перевищує 4,8 метра, ширина становить майже 1,9 метра, а висота – 1,63 метра при колісній базі 2,85 метра. Таким чином, RZ на 10 сантиметрів довше, на 35 ширше і на півтора сантиметра вище за Toyota bZ4X. Крім того, він потужніший: якщо у Toyota bZ4X є один 204-сильний електромотор або пара 109-сильних, то у RZ спереду встановлений електродвигун, що розвиває 204 к.с. потужності, а на задній осі – агрегат на 109 «конячок». Їх живить батарея ємністю 71,4 кВт-год, одного заряду якої вистачає на скромні за сучасними мірками 362 кілометри (за американським циклом EPA). З місця до 100 км/год електромобіль розганяється за 5,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год.

Заявлено систему Direct4, яка постійно перерозподіляє тягу між колесами, ґрунтуючись на даних з комплексу датчиків. У Lexus підкреслюють, що це забезпечує оптимальне прискорення та керованість. Для Lexus RZ також заявлені рульове управління «по проводах» (доступно опціонально), два варіанти керма – традиційне колесо або штурвал, 14-дюймовий екран мультимедійної системи, панорамний дах з функцією затемнення, проєкційний дисплей, комплекс систем безпеки та електронних помічників.

Старт продажів Lexus RZ запланований на кінець цього року. Ціни поки що не оприлюднені.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.