Lexus суттєво збільшив запас ходу свого першого електромобіля

Компанія Lexus у півтора раза збільшила запас ходу свого першого електромобіля – кросовера UX 300e. Яким чином японцям це вдалося?

Секрет насправді простий – під час рестайлінгу у моделі з’явився тяговий акумулятор збільшеної з 54,4 до 72,8 кВт-год ємності. Заявлена ​​автономність новинки – 450 кілометрів за європейським циклом WLTC. Для попередника була межа у 300 км (WLTP).

Нова батарея – наймасштабніший технічний апгрейд, в іншому оновлення електромобіля пройшло за лекалами бензинових версій. Переналаштований електропідсилювач керма, додані адаптовані під важку «батарейну» версію задні амортизатори Yamaha. Масу Lexus UX 300e зразка 2023 року поки не називають, але враховуючи збільшену на третину ємність батареї можна очікувати, що в спорядженому стані кросовер важить щонайменше 1900 кілограмів.

Про електродвигун не згадується, а це значить, що силова установка залишилася незмінною – єдиний 204-сильний (300 Нм) двигун на передній осі.

У салоні з’явився новий інформаційно-розважальний комплекс з сенсорним дисплеєм діагоналлю 12,3 дюйма, покращено графіку, переглянуто розташування кнопок обігріву сидінь та додано нові порти USB-C. Стверджується також, що у салоні стало тихіше.

У Європі оновлений Lexus UX 300e з’явиться навесні наступного року. Ціни поки що не оголошені, але актуальний кросовер коштує в Німеччині від 48 тисяч євро. Тим часом на підході ще один електричний кросовер Lexus – постачання нового RZ 450e обіцяли розпочати до кінця поточного року. А ви вже зараз маєте можливість придбати брендовані аксесуари Lexus у нашій крамниці – собі або на подарунок.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.