Нова Skoda Superb в кузові ліфтбек стала плагін-гібридом. Раніше така версія була тільки в універсала Superb Combi.
До складу гібридної силової установки увійде звичний набір з бензинової «турбочетвірки» 1.5 TSI (150 к.с.), тягового електромотора (117 к.с.), інтегрованого в «робот» DSG, і батареї ємністю 25,7 кВт-год. Комбінована потужність системи складе 204 к.с., піковий крутний момент – 330 Нм. На повний привід не варто розраховувати – він є тільки у найпотужніших негібридних «Супербів».
Електромотор у такій схемі може як допомагати ДВЗ, так і працювати незалежно від нього, дозволяючи проїжджати на електротязі понад 120 кілометрів. Батарея гібрида підтримує заряджання постійним струмом з потужністю до 50 кВт. Її наповнення з 10 до 80% у цьому випадку займає 26 хвилин, проте від настінного пристрою або колонки змінного струму повна зарядка займе дві з половиною години.
Режим роботи силової установки залежить від вибраного профілю. Крім звичайних Eco, Comfort, Normal, Sport та Individual у Superb Hatch iV є спеціальні пресети E-mode, Hybrid mode та Sport mode.
Оснащення гібрида включає фари LED Matrix другого покоління, шайби-крутилки Smart Dials з екранчиками та широкий перелік допоміжної електроніки. Замовлення на Superb Hatch iV почнуть приймати найближчими тижнями. Старт виробництва заплановано на другий квартал.