Через чотири місяці після дебюту позашляховика Toyota Land Cruiser 300 відбулася прем’єра його люксової версії – Lexus LX четвертої генерації. Насправді від Toyota його відрізняє багато чого, навіть якщо, на перший погляд, це непомітно.
Якщо Toyota Land Cruiser 300 вже встиг отримати чимало критики від потенційних покупців за не надто брутальну зовнішність, то новий Lexus LX зберіг агресію попередника, хоча в цілому його форми стали трохи більш округлими при майже незмінних зовнішніх габаритах і колісній базі (2850 мм). Гігантська радіаторна решітка стала більш об’ємною (тривимірною) і виглядає масивніше, ніж у минулого LX. Задні ліхтарі більш хитромудрі, ніж у Land Cruiser, і з’єднані світлодіодною перемичкою, а «загострені» багажні віконця і більш похила корма роблять профіль Lexus LX більш динамічним, ніж у LC 300.
По частині «заліза» ніяких сюрпризів немає: ключові технічні рішення і рамна платформа GA-F у нового Lexus LX такі ж самі, як у Toyota Land Cruiser 300, і навіть силові агрегати у двох позашляховиків ідентичні. Моторів V8 тепер немає – тільки V6: бензиновий 3,4-літровий з двома турбокомпресорами видає максимальні 415 к.с. і 650 Нм, дизельний 3,3-літровий – 300 к.с. і 700 Нм. Обидва мотори йдуть в парі з 10-ступеневим гідромеханічним «автоматом». Виконання Offroad має блокування обох міжколісних диференціалів.
Lexus LX, як і Land Cruiser 300, зі зміною генерації «схуд» на 200 кг (в тому числі завдяки алюмінієвим зовнішнім панелям кузова) і отримав більш жорстку раму, а багажні двері тепер монолітні замість двостулкових Головна ж технічна відмінність Lexus від Toyota – підвіска AHC з гідравлічними стійками, у якій тепер більше налаштувань і можливостей. LC 300, нагадаємо, зараз пропонується тільки з пружинною підвіскою, хоча на оффроудній версії є активні стабілізатори поперечної стійкості на гідроциліндрах.
Ще одна функціональна відмінність – чотири «оффроудні» камери, що дають картинку навколо коліс і під днищем. Зрозуміло, що при їзді по бруду толку від них не буде, але при їзді по великих каменях вони можуть стати гарною підмогою водієві. А життя на дорогах з твердим покриттям йому полегшить комплекс електронних асистентів Lexus Safety System+ з адаптивним круїз-контролем і допомогою в кермуванні в екстрених ситуаціях.
Ну і, зрозуміло, у Lexus власний, багатший дизайн салону. На центральній консолі тут два екрани: верхній мультимедійний з діагоналлю 12,3 дюйма і нижній 7-дюймовий, який відповідає за мікроклімат та їздові налаштування. В кнопку запуску двигуна вбудований сканер відбитка пальця для ідентифікації водія та активації його індивідуальних налаштувань (крісло, дзеркала, клімат, музика та ін.).
Топова комплектація VIP передбачає два індивідуальних крісла в другому ряду з безліччю налаштувань і можливістю нахилу спинок на 48 градусів. Крісло переднього пасажира можна скласти, щоб отримати на «місці боса» до 1100 мм вільного простору для ніг і висунути для ступень і гомілок спеціальну підставку. Крім того, комплектація VIP передбачає додаткові повітроводи в другому ряду (стельові та центральні) і сенсорний пульт в центральному підлокітнику. Топова аудіосистема Mark Levinson передбачає 25 гучномовців. Що до третього ряду, то він, ймовірно, став тісніше за минуле покоління моделі: раніше там могли розміститися троє, ширини вистачало, та й профіль був більш об’ємним, а тепер тільки два плоских «стільця».
У продажу новий Lexus LX з’явиться на початку 2022 року. Цін поки немає, але, швидше за все, вони будуть помітно вище, ніж правили за попередника.