В Японії дебютувала оновлена Mazda MX-5. Спорткар отримав нову систему стабілізації та полегшену спецверсію.
Головне технічне нововведення – система стабілізації Kinematic Posture Control (KPC). Вона зменшує нахили кузова, пригальмовуючи внутрішнє заднє колесо при проходженні поворотів. Електроніка самостійно регулює ступінь свого втручання в режимі реального часу, ґрунтуючись на різниці швидкостей обертання коліс. У компанії особливо підкреслили, що впровадження KPC не обтяжило машину.
Також у сімейство додали спецверсію 990S. Індекс вказує на знижену до 990 кг масу. «Дієтична» програма включає встановлення полегшених 16-дюймових кованих дисків Rays та вентильованих гальм Brembo. Ще спорткару переналаштували двигун, підвіску та електропідсилювач керма. З особливостей дизайну – ексклюзивні килимки, сині написи на супортах, сині дефлектори вентиляції в салоні та темно-синій тканинний дах.
Останню також запропонують у поєднанні з чорним шкіряним салоном у виконанні Mazda Roadster Navy Top, яке буде доступне на домашньому ринку лише до 31 травня 2022 року. Крім того, у MX-5 RF з’явилася версія VS Terracotta Selection з інтер’єром теракотового кольору.
Продаж оновленої Mazda MX-5 стартує в Японії в середині січня.