Mercedes-Benz показав салон нового GLC

З дня на день відбудеться світова прем’єра нового електричного кросовера Mercedes-Benz GLC with EQ Technology, а поки пресслужба німецької марки показала деталі його інтер’єру.

З новим GLC німецька марка виходить на новий рівень «екранізації», адже в дорогих комплектаціях електричний кросовер отримає найбільший в історії Mercedes-Benz монолітний дисплей з діагоналлю 39,1 дюйма (99,3 см) — це наступний рівень розвитку MBUX Hyperscreen, який вперше з’явився у 2021 році на електричному ліфтбеку Mercedes-Benz EQS.

Новий MBUX Hyperscreen формально менше попереднього, але попереднє супертабло складається з трьох екранів, а тут моноліт, причому він забезпечений матричним підсвічуванням, яке складається з понад 1000 світлодіодів – можна затемнити одні області екрана, інші зробити яскравішими, щоб сфокусувати на них увагу водія. Але на простих версіях Mercedes-Benz GLC with EQ Technology будуть окремі екрани.

Якщо у MBUX Hyperscreen першого покоління центральні дефлектори вентиляції проходять поверх табло і забезпечують доволі якісне обдування верхньої частини тіла, то новий варіант супертабло витіснив центральні дефлектори вниз і тепер вони дмуть у пупок, а не в обличчя. До цих дефлекторів примикає лоток з бездротовою зарядкою для двох смартфонів, а на його ближньому до водія краї розмістилася низка фізичних кнопок (зокрема «аварійка»). Всі кліматичні налаштування зашиті в супертабло, виділеного блоку мікроклімату немає.

На кросовері GLC with EQ Technology дебютує і новий дизайн фірмової решітки Mercedes-Benz: вона оточена товстою хромованою рамкою, а традиційні для марки горизонтальні планки всередині цієї рамки виконані у вигляді світлових панелей з матового скла. За доплату пропонуватиметься піксельна структура цих планок – у Mercedes-Benz GLC with EQ Technology будуть 942 пікселі, які можуть створювати ефект анімації та буквально оживлять решітку.

Mercedes-Benz GLC with EQ Technology – це наступник провального електричного кросовера Mercedes-Benz EQC, достроково відправленого у відставку у 2023 році на тлі слабких продажів. Інформації про платформу нового електричного кросовера поки немає. Відомо лише, що він технічно не пов’язаний з актуальним «вуглеводневим» Mercedes-Benz GLC другого покоління, що випускається з 2022 року та базується на платформі MRA.

Громіздка назва нового кросовера пояснюється тим, що два роки тому компанія Mercedes-Benz вирішила більше не надавати електричним моделям імена з літерами EQ. Нові «електрички» вплетені в традиційну модельну сітку, проте, щоб якось відрізняти їх від «вуглеводневих» побратимів, вигадана приставка with EQ Technology, яку ми вже бачили на електричному G-класі та електричних версіях нового Mercedes-Benz CLA.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.