Компанія Mercedes-Benz представила універсал E-Class нового покоління. Модель виявилася просторішою та аеродинамічнішою за попередника, а також вже «в базі» отримала задню пневмопідвіску та амплітудно-залежні амортизатори.
Про Mercedes-Benz E-Class нового, шостого покоління ми писали менш як два місяці тому. Тепер настала черга універсала. У Німеччині навколо E-Class Estate вже давно сформувалася лояльна фанатська база, тому й відмовлятися від моделі поки що ніхто не збирається.
Візуально п’ятидверка майже повністю повторює седан (зрозуміло, з поправкою на тип кузова). Хоча треба віддати належне дизайнерам – у профіль «сарай» має кращий за попередника вигляд і сильно нагадує знятий з виробництва CLS Shooting Brake. Коефіцієнт аеродинамічного опору нового E-Class Estate – 0,26 замість 0,27 в універсала S213. Причому навіть таке невелике зниження досягнуто значним набором зусиль. Це не лише комп’ютерні симуляції на ранньому етапі розробки, а й серйозна оптимізація всіх поверхонь, зокрема шин. Ну і куди ж без нововведень на кшталт бічних ущільнювачів капота, аеродинамічного щитка в решітці радіатора та коліс зі спеціальними вставками від електричних Mercedes-EQ.
За габаритами новий E-Class Estate теж перевершив попередника. На другому ряду стало просторіше, хоча об’єм багажника зменшився. Тепер він варіюється від 615 до 1830 літрів для звичайних машин і від 460 до 1675 літрів для плагін-гібридів.
Стандартно всі версії E-Class Estate оснащені висувною полицею та роздільною сіткою. А ось опційного третього ряду сидінь більше нема. До того ж покупцям нового універсала не доведеться доплачувати за електропривод п’ятих дверей, задні пневмостійки та амплітудно-залежні амортизатори «по колу». Однак пневмопідвіска Airmatic з електроннокерованими демпферами ADS+, клімат-контроль з електроприводом дефлекторів та піксельні фари Digital Light з проєкцією та без неї – все ще у списку опцій.
Гама двигунів складається з «м’яких» гібридів E 200 (204 к.с.) та E 220 d (197 к.с.), а також PHEV-версії E 300 e (312 к.с.). Всі йдуть з 9-ступеневим «автоматом» 9G-Tronic та заднім приводом. Пізніше до них доєднається варіант E 450 4Matic, оснащений трилітровою рядною турбошісткою потужністю 380 к.с. і 500 Нм крутного моменту.
Основним ринком для нового E-Class Estate стане Європа. Продажі розпочнуться восени. А ви вже зараз маєте можливість придбати брендовану атрибутику Mercedes-Benz у нашій крамниці – собі або на подарунок.