Компанія Mercedes-Benz представила позашляховий універсал E-Class All-Terrain зі збільшеним дорожнім просвітом.
Новий Mercedes-Benz E-Class All-Terrain буває тільки повнопривідним та з пневматичною підвіскою. У порівнянні зі звичайним універсалом у кузові S214 висота збільшена на 28 міліметрів, ширина – на 24 міліметри. За межами асфальту власнику допоможуть більші колеса діаметром від 18 до 20 дюймів, захисний пластиковий обвіс, а також електронні помічники, наприклад, функція «прозорого» капота.
У Європі новий кросуніверсал запропонують з дизельною «турбочетвіркою» об’ємом 2,0 літра. На версії E 220 d двигун розвине 197 к.с. і 440 Нм, а ще 23 «конячки» та 205 Нм на розгонах зможе додати 48-вольтовий стартер-генератор. На плагін-гібридній версії E 300 de дизель такий самий, але в «автомат» вбудований 129-сильний електромотор. Пікова віддача системи – 313 к.с. і 700 Нм. Без активації ДВЗ такий автомобіль може проїхати до 102 кілометрів завдяки батареї ефективною ємністю 19,5 кВт-год.
Найдинамічнішою є версія E 450 з шестициліндровим 3,0-літровим двигуном та помірно-гібридною надбудовою (23 к.с., 205 Нм). Бензиновий агрегат розвиває 381 «конячку» та 500 Нм, що дозволяє розміняти 100 км/год за 4,7 секунди. Витрата пального – 7,9-8,7 літра на 100 кілометрів у змішаному циклі WLTP.
Новий Mercedes-Benz E-Class All-Terrain з’явиться у продажу у першому кварталі 2024 року. Вже зрозуміло, що кросуніверсал буде оснащений краще за інші версії E-Class, а тому виявиться дорожчим. А ще у позашляхової версії будуть фірмові аксесуари на кшталт тягово-зчіпного пристрою або багажника для велосипедів.