За підсумками фінансового року, який завершився в березні, Nissan зафіксував чистий збиток у розмірі 700-750 мільярдів єн (4,91-5,26 мільярда доларів США). Це стало рекордом для виробника, який проводить масштабну реструктуризацію бізнесу у боротьбі за виживання.
Активи Nissan у Північній Америці, Латинській Америці, Європі та Японії знецінилися на суму понад 500 мільярдів єн. Погіршують ситуацію й витрати на реструктуризацію, сума яких вже перевищила 60 мільярдів єн.
Новий генеральний директор Айван Еспіноза наразі намагається врятувати автогіганта. Заради цього доводиться скорочувати робочі місця, знижувати виробничі темпи та закривати підприємства.
У березні повідомлялося, що Nissan визнав свою нежиттєздатність без зовнішніх інвестицій. Переговори про злиття з Honda ні до чого не привели: угода зірвалася через небажання Nissan стати дочірньою компанією. У Honda, однак, заявляли, що готові й надалі обговорювати потенційну співпрацю, але за умови, що Макото Учіда залишить посаду гендиректора. Втім, після добровільної відставки Учіди про нові раунди переговорів не повідомлялося.
Зате повідомлялося про перезавантаження альянсу Nissan з його давнім партнером Renault. Компанії домовилися скоротити перехресне володіння акціями: Nissan отримав можливість продати до третини своєї частки Renault приблизно за 750 мільйонів доларів.