Renault представила нове покоління фургона Master

Компанія Renault під час виставки комерційних автомобілів Solutrans у французькому Ліоні представила четверте покоління великого фургона Master.

Renault називає новий Master «аеровеном» – мовляв, його аеродинамічні характеристики одні з найкращих у класі. Сцена, де проходила презентація фургона, була оформлена в стилі аеродинамічної труби з гігантськими вентиляторами. Виробник запевняє, що ефективна площа аеродинамічного опору у нового Master на 20% менша, ніж у попереднього, і значно менша, ніж у всіх прямих конкурентів на ринку, але конкретні цифри для порівняння Renault, на жаль, не наводить.

Завдяки гарній аеродинаміці витрати електроенергії у батарейних версій фургона скоротилися приблизно на 20%, витрата пального у дизельних версій зменшилася в середньому на 1,5 л/100 км.

Цікаво, що при гарних аеродинамічних характеристиках дизайн фургона зі зміною поколінь став менш округлим і суворішим. Стиль швидше німецький, ніж французький, причому це твердження справедливе і для салону: передня панель злегка нагадує Volkswagen Crafter, але у «француза» вона має вигнутий профіль, центральна частина з 10-дюймовим мультимедійним планшетом розгорнута до водія. Панель приладів може бути повністю віртуальною або мати класичні стрілкові спідометр та тахометр.

У версій з МКП важіль перемикання передача знаходиться на уступі праворуч від керма, а у версій з АКП селектор переїхав на рульову колонку, причому він не замінив традиційний правий підрульовий важіль управління двірниками, а сусідить з ним. Для зберігання дрібниць у кабіні передбачені різні кишені, ніші та скриньки, сумарний об’єм яких становить 135 л (на 25% більше, ніж у Master третього покоління).

Електрична версія нового Renault Master оснащується єдиним мотором на передній осі, його максимальна віддача – 105 кВт (143 к.с.) та 300 Нм. Ємність батареї – 40 або 87 кВт-год, розрахунковий запас ходу на одному заряді – 180 та 410 км за циклом WLTP відповідно. Максимальна потужність заряджання батареї – 130 кВт. Вантажність електричного фургона – 1,6 т.

Дизельний Renault Master нового покоління готовий взяти на борт до 2 т вантажу, корисний об’єм кузова фургона варіюється в діапазоні від 11 до 22 кубометрів, залежно від модифікації. Версії шасі з кабіною для різних надбудов та спецтехніки теж будуть. 2,3-літровий турбодизель буде запропонований у варіантах потужністю 105, 130, 150 та 170 к.с., коробка передач – 6-ступенева «механіка» або новий 9-ступеневий «автомат». Привід – лише передній, задня підвіска – залежна ресора, передня – незалежна типу McPherson.

У гамі нового Master, як і фургона третього покоління, будуть також водневі версії, але їх характеристики поки не оголошені.

Новий Renault Master випускатиметься там, де і всі його попередники, – на заводі Sovab (дочірня структура Renault Group) у французькій комуні Батії, що вдало розташована недалеко від кордонів із Бельгією, Люксембургом та Німеччиною.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.