Skoda оновила моделі Scala та Kamiq

Компанія Skoda представила оновлені Scala та Kamiq. Обидві моделі отримали точкові зміни зовнішності, опціональну матричну оптику та фірмові функції Simlpy Clever.

Хетчбек Scala – перший носій сучасної дизайнерської мови Skoda, натяк на яку дав концепт Vision RS. Ну а кросовер Kamiq – його найближчий родич, тому оновлення вийшло подвійне. Обидві моделі збудовані на платформі MQB-A0, у них ідентично оформлений салон і спільна гамма двигунів, яку навіть не думали міняти.

Базовий силовий агрегат – «турботрійка» 1.0 TSI (95 к.с., 175 Нм), пов’язана з 5-ступеневою «механікою». Її потужніша версія (115 к.с., 200 Нм) і «четвірка» 1.5 TSI (150 к.с., 250 Нм) йдуть із 6-ступеневою «механікою» або з 7-ступеневим «роботом» DSG. Всі двигуни оновлені до екологічнішої версії evo2, при цьому привід, як і раніше, тільки передній, навіть у кросовера.

Зовні машини змінилися не дуже помітно. Scala та Kamiq дісталися нові бампери, збільшена решітка радіатора та матричні фари, вперше запропоновані як опція. Головній оптиці злегка змінили форму, тому смужки ходових вогнів у кросовера стали вужче, а основні блоки – більше. Заодно в конструкції збільшилася частка біо- і вторинної сировини. Список включає рециклований пластик, а також волокна коноплі та кенафа, з яких роблять підкрилки, облицювання дверей та даху.

Вже в початковій версії Scala та Kamiq оснащені віртуальними панелями приладів з 8-дюймовим екраном та медіасистемою з дисплеєм діагоналлю 8,25 дюйма. Старшим виконанням дістався Virtual Cockpit на 10,25 дюйма та центральний дисплей на 9,2 дюйма. Корисними нововведеннями вважаються ножний датчик дверей багажника (його вперше пропонують для машин на «візку» A0), кишеньки для смартфонів у передніх сидіннях і знімний бокс на центральному тунелі.

Стандартне шасі можна замінити на варіант для поганих доріг або спортивний зі зменшеним кліренсом (у Scala він буде менше на 15 мм, у Kamiq – на 10 мм). У Європі продажі оновлених машин розпочнуться восени. Кожна штатно буде оснащена системою автогальмування з розпізнаванням пішоходів, функціями утримання у смузі та зчитування дорожніх знаків.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.