Subaru представила нове покоління Outback

Компанія Subaru представила на автосалоні в Нью-Йорку кросовер Outback нового покоління, причому одразу показали ​​і його «позашляхову» версію Wilderness. У продаж «сьомий» Outback надійде наприкінці поточного року.

У новому поколінні Subaru Outback остаточно перетворився з кросуніверсала в повноцінний кросовер через збільшений на 5 см дах і більш «квадратні» форм кузова, при цьому конструкція автомобіля принципово не змінилася.

Subaru ще не оприлюднила всі технічні характеристики нового Outback, обмежившись лише загальною інформацією. Зокрема, повідомляється, що багажник став ширшим і вищим, при завантаженні до стелі його об’єм становить 980 л, для фіксації вантажу є гачки та петлі. Місця над головами водія та пасажирів побільшало, нові крісла краще підходять для далеких поїздок, у водійського можна відрегулювати кут нахилу подушки. Рівень аеродинамічного шуму зменшено на 10%.

Нова передня панель має доволі хитромудру форму, щиток приладів тепер повністю віртуальний 12,3-дюймовий, і він об’єднаний загальною товстою чорною глянсовою рамкою з новим 12,1-дюймовим мультимедійним екраном з альбомною орієнтацією замість колишньої портретної.

Ергономіка, за ідеєю, стала кращою, оскільки мультимедійний екран тепер розташований вище і з нього вилучено налаштування мікроклімату — для них тепер є окремий класичний пульт з великими фізичними клавішами та круглими ручками. Селектор трансмісії рухається відкритим пазом, ніби взятий з далеких 1990-х. Загалом салон виглядає дуже консервативно, якщо не сказати старомодно, але багатьом клієнтам Subaru це сподобається.

Новий Outback, як і його попередник, пропонуватиметься з двома бензиновими 4-циліндровими опозитними двигунами на вибір – атмосферним об’ємом 2,5 л (183 к.с., 241 Нм) та наддувним об’ємом 2,4 л (264 к.с., 376 Нм). Коробка передач – варіатор Lineartronic з вісьмома фіксованими передавальними відношеннями для ручного режиму перемикань, привід – тільки повний.

Фірмова система вибору їздових режимів X-Mode переналаштована і тепер швидше адаптується до дорожніх умов, потрібний режим можна активувати прямо з керма. Стандартний дорожній просвіт становить 221 мм. Максимальний діаметр штатних коліс – 19 дюймів. Рейлінги на даху розраховані на 363 кг статичного навантаження та на 100 кг динамічного навантаження.

Комплекс фірмових електронних помічників водія EyeSight удосконалений, в ньому тепер є навіть повноцінний автопілот другого рівня за класифікацією SAE, що дозволяє на деяких автомагістралях прибирати руки з керма, але водій повинен весь час дивитися на дорогу. Максимальна швидкість їзди на автопілоті обмежена на позначці 85 миль/год (137 км/год). Якщо виникне аварійна ситуація, а водій ніяк не реагуватиме на неї, автопілот сам знизить швидкість, зупинить машину на узбіччі, розблокує двері та викличе рятувальників.

Крім того, представлено новий Outback Wilderness, який має збільшений до 241 мм дорожній просвіт, додатковий захист днища, посилену підвіску з адаптивними амортизаторами, 17-дюймові колеса з позашляховими шинами та спеціальні налаштування їздової електроніки. Версія Wilderness пропонуватиметься лише у поєднанні з 2,4-літровим турбомотором та може буксирувати причіп вагою до 1588 кг.

Зовні Outback Wilderness легко ідентифікувати за розширеним і монструозним на вигляд захисним пластиковим захистом, а також помаранчевим вставкам навколо протитуманних фар, на рейлінгах і багажних дверях. Салон версії Wilderness також має декілька помаранчевих вставок, за доплату можна замовити оббивку крісел шкірою наппа, люк у даху та камери кругового огляду.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.