Компанія Suzuki офіційно представила новий Jimny. Зовні автомобіль змінився дуже сильно, але при цьому він не втратив своїх позашляхових здібностей. Маленький Jimny як і раніше готовий хоробро кидатися на штурм навіть дуже серйозного бездоріжжя. У конструкції моделі збережені лонжеронная рама (для більшої міцності вона отримала додаткові поперечки) і залежна підвіска. Привід, як і раніше, – підключаємий повний з «роздаткою» і «понижайкою». Водій може вибрати один з трьох режимів руху. У конфігурації 2H крутний момент повністю передається на задню вісь, 4H і 4L – повнопривідні режими. Останній якраз і дозволяє задіяти «понижайку».

Колишній 1,3-літровий мотор відправлений на спокій. Його місце зайняв двигун об’ємом 1,5 л. Він, як повідомляє виробник, потужніше старого агрегату, що очікувано. Але на скільки саме – поки загадка, офіційних даних про продуктивність нового мотора все ще немає. А ось вибір трансмісій залишився незмінним. Покупцям запропонують 5-ступеневу “механіку” і модернізований 4-ступеневий автомат.
Що ще нового?
Зі зміною поколінь Suzuki Jimny став безпечнішим. Японський позашляховик в разі виявлення небезпеки спочатку подасть звуковий сигнал, потім посилить натискання на педаль гальма, а в критичній ситуації – самостійно зупиниться. Буде у Jimny і функція автоматичного перемикання дальнього світла, і система, що утримує автомобіль в смузі. А ще позашляховик зможе зчитувати дорожні знаки і виводити інформацію про діючі обмеження швидкості на сенсорний екран.

Багажний відсік збільшили на 53 л, тепер його обсяг – 377 л. Але не поспішайте радіти. Йдеться про конфігурацію, при якій спинки задніх сидінь складені. Зате зворотня сторона спинок зроблена з пластику, а значить, за п’ятими дверима можна перевозити все що завгодно, не побоюючись забруднити салон. Крім того, в спинках крісел другого ряду є спеціальні петлі, за допомогою яких можна міцно зафіксувати поклажу.