На автосалоні в Токіо Toyota представила оновлення «гарячої» версії хетчбека Yaris. Основними нововведеннями стали 8-ступенева автоматична коробка передач та потужніший двигун.
8-ступеневий «автомат» GAZOO Racing Direct Automatic Transmission створили спеціально для GR Yaris. Інженери намагалися досягти максимально швидкого перемикання передач, а ПЗ налаштували таким чином, щоб трансмісія ідеально підлаштовувалась під поведінку водія і навіть передбачала його наміри. Час переходу на іншу передачу підбирається не тільки залежно від інтенсивності гальмування та швидкості, але й від того, як водій використовує педалі газу та гальма.
«Турботрійка» 1.6, яка й без того була найпотужнішою в класі на момент запуску GR Yaris, стала ще потужнішою. Toyota посилила газорозподільний механізм, встановила нові легкі поршні зі зносостійкими кільцями, збільшила тиск упорскування та додала новий датчик тиску на впуску. Завдяки цим маніпуляціям віддача агрегату на японському GR Yaris зросла з 272 к.с. та 370 Нм до 304 «конячок» і 400 Нм – як у GR Corolla Morizo Edition. У машин для Європи показники трохи нижче – 280 к.с. та 390 Нм.
На треку хетчбек з новою коробкою показав кращу швидкість, ніж трипедальний, хоча «автомат2 додав до маси автомобіля приблизно 20 кілограмів. Час розгону з місця до 100 км/год Toyota не розкриває. Споряджена маса Yaris з механічною коробкою складає 1280 кілограмів, з автоматом – 1300 кг.
Зовнішність теж доопрацювали: GR Yaris отримав нові бампери з більшими повітрозабірниками та новими ліхтарями. Кузов став жорсткішим завдяки збільшенню на 13% кількості точкових зварних швів і ширшому застосуванню конструкційного клею. Налаштування підвіски відкоригували за допомогою гонщиків-випробувачів, хоча схема залишилася незмінною – McPherson спереду та багатоважільна конструкція ззаду. При цьому передні стійки кріпляться до кузова більшою кількістю болтів, що не дає зміщуватися при високих навантаженнях на верхні втулки.
Що до салону, то він тепер більше орієнтований на водія: 12,3-дюймова панель приладів нахилена вперед на 50 міліметрів, а панель управління з центральним дисплеєм на 15 градусів повернена у бік керма. Крім того, сидіння водія в GR Yaris тепер встановлене на 25 міліметрів нижче, а ручний режим автоматичної коробки передач на особисте прохання Акіо Тойоди реалізований як у гоночних машинах – для переходу вниз важіль потрібно штовхати, вгору – тягнути до себе.