Компанія Toyota представила Prius нового, п’ятого покоління. Модель доступна у двох гібридних версіях – звичайній та з можливістю підзарядки від розетки.
Prius – це, як і раніше, п’ятидверний ліфтбек, проте тепер ручки задніх дверей розташовані в кутах віконних рамок, а капот став довшим, як і лінія даху. У п’ятому поколінні автомобіль трохи довший, ширший і нижчий за попередника, передній звис більший, а задній, навпаки, коротший. Центр ваги зміщений нижче.
У салоні – цифрова панель приладів та екран мультимедійної системи, додатковий екран кліматичної установки, а також селектор трансмісії, який тепер розташований на центральному тунелі.
Класичний гібрид, він же HEV, запропонують з установками на базі бензинових двигунів об’ємом 1,8 або 2,0 літра. У першому випадку ДВЗ та електромотор сумарно видають 140 к.с., а у другому – 193 к.с. Доступний і повнопривідний варіант E-Four з додатковим електромотором на задній осі, який підключається до роботи за недостатнього зчеплення з дорогою. Розгін від 0 до «сотні» займає 9,3 та 7,5 секунди відповідно.
Плагін-гібрид Prius PHEV з функцією підзарядки – найпотужніший у гамі, віддача установки складає 223 к.с. замість колишніх 122. Він же й найшвидший – з місця до 100 км/год такий Prius розганяється за 6,7 секунди. На одному заряді батареї ємністю 16,3 кВт-год гібрид проїжджає до 60 кілометрів, тобто на 50 відсотків більше, ніж попередник.
Toyota наводить статистику, згідно з якою з моменту появи Prius на ринку в 1997 році модель розійшлася по всьому світу накладом 5,05 мільйона примірників. За підрахунками компанії, це дозволило скоротити викиди CO2 більш ніж на 82 мільйони тонн порівняно з аналогічними бензиновими машинами.