У синтетичного пального знайшли недолік, про який раніше мовчали

Європейський аналітичний центр «Транспорт та довкілля» (T&E) стверджує, що транспортні засоби, які працюють на синтетичному пальному, насправді набагато «брудніше», ніж очікувалось, адже вони можуть виділяти до 61 грам CO2 на 1 кілометр.

Для порівняння, повністю електричний автомобіль, що працює на електриці, у 2035 році виділятиме всього 13 грамів СО2 на 1 кілометр (забруднення при виробленні енергії).

Але СО2 – не єдина проблема. На додаток до вуглекислого газу автомобілі, що працюють на синтетичному пальному, також викидають у повітря NO2 – канцероген. Ще й надто, вони виділяють стільки ж NOx (небезпечні частинки, з якими пов’язаний «Дизельгейт»), як і двигуни, що працюють на звичайному пальному. Також при згорянні синтетичного пального утворюється окис вуглецю та аміак.

«Європейська комісія заявила, що синтетичне пальне має бути вуглецево-нейтральним, щоб уникнути заборони нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння після 2035 року. Протягом багатьох років лобісти синтетичного пального розповідали нам, наскільки воно чисте. Але це виявилося не так», – стверджує заступник директора T&E Алекс Кейнс.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.