Volkswagen показав інтер’єр нового Transporter

Компанія Volkswagen готується до виходу ринку сімейства фургонів Transporter нового покоління, розробкою якого, як відомо, займалася компанія Ford. Зовнішність нового Transporter поки що повністю не розсекречена, зате вже можна помилуватися салоном.

Приховувати тут, по суті, нема що, адже всі ключові рішення для компонування та 13-дюймовий екран мультимедійної системи запозичені у Ford, але у Volkswagen власне кермо, власна графіка 12-дюймового екрана на панелі приладів і злегка змінена форма передньої панелі.

Порівняно з попереднім поколінням Т6.1 новий Transporter став більшим і місткішим: габаритна довжина стандартного фургона збільшилася на 146 мм (до 5050 мм), колісна база – на 97 мм (до 3100 мм), ширина – на 128 мм (до 2032 мм). Дах може бути стандартним або високим, причому високий дах можна отримати в поєднанні зі стандартною колісною базою. Максимальний корисний об’єм фургона зі стандартною колісною базою та високим дахом – 5,8 кубометра, максимальна вантажність у поєднанні з дизельним двигуном – 1,3 т, максимальне динамічне навантаження на дах – 170 кг, максимальна маса причепа, що буксирується, – 2,8 т.

Подовжена версія нового Transporter має колісну базу 3500 мм та габаритну довжину 5450 мм, його максимальна вантажна місткість – 9 кубометрів. Кузов може бути вантажно-пасажирський з частковим склінням та поздовжньо-поперечною Г-подібною перегородкою всередині. Шасі з кабіною для різноманітних надбудов теж будуть. Оптика у нового Transporter повністю світлодіодна, вибір електронних асистентів водія буде як ніколи широким.

Як і Ford Transit/Tourneo Custom, новий Volkswagen Transporter буде пропонуватися з дизельними двигунами, плагін-гібридною (бензоелектричною) та повністю електричною силовою установкою.

Дизельні версії – передньопривідні, вони оснащені 2,0-літровим фордовським двигуном EcoBlue потужністю 110, 150 або 170 к.с., коробка передач – 6-ступенева «механіка» або 8-ступеневий «автомат». Для 150-сильної версії доступний повний привід 4Motion з муфтою відбору потужності на задню вісь.

Плагін-гібридна версія – передньопривідна, вона зроблена на базі 2,5-літрового бензинового «атмосферника» та електромеханічного варіатора, що працює за циклом Аткінсона. Максимальна сукупна потужність силової установки – 233 к.с., запас ходу на електротязі з повністю зарядженою батареєю номінальною ємністю 16,5 кВт-год (з них споживачеві доступні 11,8 кВт-год) – близько 50 км за циклом WLTP.

У електричних версій електромотор розташований на задній осі та привід, відповідно, задній. Потужність електромотора – 116, 136, 218 або 286 к.с., номінальна ємність батареї – 54 або 84 кВт-год, запас ходу на одному заряді поки не оприлюднений.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.