Volkswagen представив новий Passat

Компанія Volkswagen представила новий Passat. Принципових змін декілька: по-перше, розробку доручили Skoda, по-друге, виробництво Passat перенесли з Німеччини до Словаччини. Седан Volkswagen Passat офіційно відправлено у відставку.

З переходом у дев’яте покоління Volkswagen Passat перебрався на модульну платформу MQB Evo, ту саму, що лягла в основу нового Tiguan. Це відкрило для моделі нові можливості в галузях гібридних технологій та систем допомоги водієві. Крім того, новий Passat збільшився у габаритах у порівнянні з попередником, що дозволило зробити салон просторішим. Основна надбавка припала на область ніг пасажирів ззаду і багажник – він збільшився на 40 літрів – до 690 літрів (а при складених задніх сидіннях – на 140 літрів, до 1920 літрів).

Центральне місце на передній панелі займає 15-дюймовий планшет, але він доступний тільки в топових комплектаціях, а простішим версіям дістався екран діагоналлю 12,9 дюйма. Панель приладів виключно цифрова з трьома графічними стилями на вибір. А ось сенсорні кнопки на кермі, які дратують власників Golf восьмого покоління, дебютанту не дісталися. Крім того, за перемикання передач тепер відповідає правий підрульовий важіль.

До списку базового оснащення включені адаптивний круїз-контроль, датчики паркування, світлодіодна оптика, системи автоматичного гальмування перед перешкодою та утримання автомобіля у смузі, а також функція розпізнавання дорожніх знаків. У «середній» комплектації є тризонний клімат-контроль, додаткові роз’єми USB-C та асистент паркування. Найдорожчим версіям Passat дісталися матричні фари та сидіння з функцією масажу.

Лінійка двигунів представлена трьома турбодизелями потужністю від 122 до 193 к.с. та парою дволітрових бензинових агрегатів TSI на 204 та 265 «конячок». Є й «м’який» гібрид з двигуном 1.5 та електричною надбудовою (150 к.с.), а також дві повноцінні гібридні модифікації з функцією підзарядки: до складу установки входять 1,5-літровий бензиновий мотор та електродвигун, які сумарно розвивають 204 або 272 к.с. залежно від версії. Плагін-гібридний Passat оснащений батареями ємністю 19,7 кВт-год, на одному заряді якої універсал може проїхати до 100 кілометрів.

Старт продажів Volkswagen Passat дев’ятого покоління в Європі заплановано на весну 2024 року. Модель буде продаватися паралельно з електричним ID.7, який, на відміну від паливного Passat, доступний як універсал і як седан.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.