Volvo оновила кросовер XC90

Компанія Volvo знову оновила кросовер XC90. Йому змінили дизайн, архітектуру салону та покращили оснащення. Усі модифікації тепер гібридні.

Кросовер XC90 дуже важливий для Volvo, тому оновлювати його довелося обережно, під девізом «аби не зіпсувати». Зовнішність стала сучаснішою, з запозиченням деяких рішень в електричних EX90 та EX30. Але ще сильніше змінився салон. Тут підкреслено горизонтальну архітектуру передньої панелі, є додатковий відсік на центральній консолі, декоративні накладки, для обробки яких використані перероблені матеріали.

Ще одне нововведення – дисплей мультимедійної системи діагоналлю 11,2 дюйма зі збільшеною на 21 відсоток щільністю пікселів. На домашньому екрані відтепер відображаються програми та функції, що часто використовуються: карти, дзвінки, вибір їздового профілю. Крім того, є контекстна панель, іконки на якій змінюються залежно від ситуації. Наприклад, під час руху на паркувальних швидкостях там з’являється кнопка активації камер кругового огляду.

У технічному плані XC90 змінився не сильно. Базова підвіска налаштована на більший комфорт. За доплату, як і раніше, доступні адаптивні пневмостійки з можливістю регулювання дорожнього просвіту. На високій швидкості кросовер присідатиме на 20 міліметрів, а на бездоріжжі підійматиметься на 40 мм. До того ж покращена шумоізоляція, а гамма силових установок повністю електрифікована та залишилася без дизелів.

Заявлені помірні гібриди B5/B6 (у нинішньому вигляді вони розвивають 250/300 к.с. та 360/420 Нм) та PHEV-версія T8 (456 к.с., 709 Нм). На електротязі топовий XC90 зможе проїжджати понад 70 кілометрів, а його загальний запас ходу перевищує 800 кілометрів. Заявлена витрата пального в комбінованому циклі з повністю зарядженою батареєю – 1,2-1,6 літра, хоча в реальному житті це, звісно, недосяжно. До «сотні» такий кросовер розганяється за 5,4 секунди, максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 180 км/год.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.