Компанія Volvo перенесе виробництво електромобілів з Китаю до Європи. Робиться це напередодні підвищення ввізного мита на автомобілі, вироблені в КНР, а ще тому, що саме на Європу припадає основна частина продажів шведської марки. Вже відомо, що на заводі у бельгійському Генті почнуть випускати кросовери EX30 та EX90.
Мита на китайські електрокари планують підняти з нинішніх 10 до 15-30 відсотків, хоча аналітики впевнені, що навіть цього буде недостатньо для досягнення цінового паритету між автомобілями, виробленими на території Євросоюзу та Піднебесної. Мета всього цього цілком очевидна. Підвищенням тарифів європейська влада хоче покласти край «несумлінним торговельним практикам», під якими розуміють субсидування урядом Китаю ланцюжків постачання для зниження ціни.
Аналогічно діють і США, але там підхід ще жорсткіший.Захищатимуть американських виробників підвищенням тарифів одразу на 75 процентних пунктів — з 25 до 100 відсотків. Крім того, вже нинішнього року з 7,5 до 25 відсотків зростуть тарифи на імпортні літієві акумулятори для електромобілів, а для графіту та деякої критичної сировини мита піднімуть з 0 до 25 відсотків.
Ну а оскільки окремі сегменти ланцюжка постачання акумуляторів для електромобілів Китай контролює на понад 80 відсотків, паралельно в США створюватимуть власну промислову базу