Згідно з дослідженням німецького автоклубу ADAC, висувні дверні ручки, які забираються врівень з дверцятами автомобіля, можуть ускладнити завдання рятувальникам. Швидкість та легкість відкриття автомобіля зовні критично важливі для порятунку людей з аварійного авто, особливо у разі пожежі.
В останні роки такі ручки стали дуже популярними через свої аеродинамічні та естетичні властивості. Tesla була однією з перших компаній, яка почала встановлювати такі ручки, за нею пішли європейські виробники, такі як Mercedes-Benz та BMW.
Деякі з цих ручок можуть бути відкриті механічно натиском на передню частину пристрою, але в багатьох моделях використовуються електричні сервомотори, які за необхідності автоматично висувають ручку. Однак у разі аварії, коли переривається електроживлення, ручка може залишитися втягнутою, що ускладнить роботу рятувальників.
ADAC пропонує розв’язання цієї проблеми через можливість обов’язкового механічного висунення дверних ручок.
Деякі автомобілі мають функцію відмикання дверей зсередини за допомогою електропривода натисканням кнопки, але важливо, щоб і в цьому випадку можна було швидко відкрити двері вручну в разі відсутності електроживлення.
Власникам автомобілів з електричним відчиненням дверей зсередини (наприклад, різних моделей Tesla, Nio або BMW 7-Series та iX) фахівці радять ознайомитися з варіантами аварійного розблокування, вказаними в посібнику з експлуатації автомобіля, та в ідеалі – протестувати їх.