Незалежна організація Euro NCAP провела краш-тести новинок 2022 року, а саме Mercedes-Benz C-Class, електричних Kia EV6 та Volvo C40 Recharge, а також споріднених Opel Astra та Peugeot 308. І якщо перші три впоралися з випробуваннями на відмінно, то в Opel Astra та Peugeot 308 справи трохи гірші. Обидві моделі заробили по чотири зірки з п’яти можливих.
У випадку з Astra водій та пасажир спереду можуть отримати серйозні травми під час зіткнення на зустрічній смузі. Вони недостатньо захищені й за фронтального удару об нерухомий бар’єр. Претензії виникли й до роботи системи автоматичного аварійного гальмування: під час тесту, який імітує наїзд на пішохода, вона кілька разів дала збій. Все це вплинуло на підсумковий результат: безпеку водія та дорослих пасажирів Astra оцінили на 80%, захист пасажира-дитини – на 92%, захист пішоходів – на 67%, а роботу допоміжних систем – на 66%.
Що стосується Peugeot 308, то для випробувань взяли модель у кузові універсал. Виявилося, що він ще гірше захищає водія під час ДТП на зустрічці – високий ризик тяжких травм грудної клітки. Водій може постраждати й при передньому ударі автомобіля об стіну. Однак, якщо порівнювати результат 308-го з «Астрою», то система екстреного гальмування в ситуації з наїздом на пішохода у французького універсала спрацювала краще, хоч і не ідеально. А ось з гальмуванням за аварійного сценарію з іншими автомобілями «француз» виступив гірше.
Оцінки у Peugeot 308 такі: 76% за захист водія та дорослих пасажирів, 84% за захист пасажира-дитини, 68% за захист пішохода та 65% за роботу електронних асистентів.