Концерн Stellantis оголосив про ліквідацію спільного підприємства з китайською Guangzhou Automobile Group (GAC), яке було засноване у 2010 році та займалося виробництвом Jeep для тамтешнього ринку.
СП, яке зазнає збитків останніми роками, подає заяву про банкрутство, оскільки його борги досягли 111 відсотків вартості активів, що становлять 1 мільярд доларів. В офіційній заяві Stellantis наголошує, що продовжуватиме обслуговувати дійсних та майбутніх власників Jeep у Китаї, що марка залишиться на китайському ринку.
Закриття спільного з GAC підприємства ніяк не вплине на майбутні фінансові показники Stellantis, оскільки концерн ще в першій половині 2022 року списав усі інвестиції, пов’язані з китайським заводом Jeep. А про припинення співпраці між Stellantis та GAC стало відомо ще влітку цього року. Тоді повідомлялося, що приводом стала «відсутність прогресу» щодо збільшення частки Stellantis у СП до 75 відсотків.
Що стосується продажів Jeep на китайському ринку, то у 2017 році було реалізовано близько 205 тисяч автомобілів, а до 2021 попит скоротився до 20,4 тисячі машин. З початку 2022 року китайці придбали лише 1,8 тисячі Jeep Cherokee та Compass.