Volkswagen Golf R Estate (або Golf R Variant) – нова «заряджена» модель з Німеччини. Універсал отримав такий самий потужний мотор, як і хот-хетч Golf R (2.0 TSI з 320 к.с. та 420 Нм), тому на ньому можна і на трек, і у подорож з родиною.
Варто відзначити, що двигун для нового Golf R Variant видає на 20 к.с. і 20 Нм більше, ніж у «зарядженого» універсала минулого покоління, але паспортний розгін до сотні залишився в межах 4,9 с. Цілком закономірно, що це на 0,2 с гірше, ніж прискорення сучасного хетчбека Golf R.
Зате нікуди не поділися плюси кузова: тут довше база, більше простір для ніг пасажирів на другому ряду і, звичайно, солідніше багажник (611/1642 л). А ще вперше до Golf R Variant можна докупити заводський зчіпний пристрій, щоб тягати причіп масою до 1,9 т (обладнаний гальмами).
Повний привод 4Motion, 7-ступеневий «робот», підвіска із заниженням на 20 мм, адаптивні амортизатори DCC, система Vehicle Dynamics Manager, система векторизації R Performance Torque Vectoring (задній диференціал, який змінює розподіл тяги між правим і лівим колесами) надають моделі досить драйвовий характер. Але шляхом додавання опцій «сарай» можна зробити ще зліше. З пакетом R Performance обмежена електронікою максимальна швидкість підіймається з 250 до 270 км/год, в селекторі режимів руху до штатних Comfort, Sport, Race та Individual додаються програми Special (вона ж Nürburgring mode, що оптимізує всі налаштування під знамениту трасу) і Drift.
Продажі універсала Volkswagen Golf R Variant в Європі вже стартували. Ціна – від 51 585 євро.