Xiaomi показала 1548-сильний електромобіль, який боротиметься за рекорд Нюрбургрингу. Новинка називається SU7 Ultra та оснащена електромоторами сімейства HyperEngine власної розробки китайської компанії.
Автомобіль побудований на базі серійного седана SU7 та «вдягнений» у вуглепластиковий кузов з 24 деталей загальною площею 15 квадратних метрів. Маса електрокара складає 1900 кілограмів – на рівні BMW M8. При цьому у нього тримоторна силова установка та батарея CATL Qilin II, яка працює під напругою 900 вольтів.
У приводі використовуються два електромотори HyperEngine V8s та один V6s. Кожна «вісімка» розвиває 578 к.с. і 635 Нм крутного моменту (у Koenigsegg Dark Matter – 800 к.с. і 1250 Нм), «шістка» – 374 к.с. і 500 Нм. Комбінована віддача вказана без величини моменту – 1548 «конячок».
Невідома і ємність батареї. Повідомляється лише, що вона може віддавати енергію з потужністю до 1330 кВт та підтримує заряджання струмом 5,2С. На розгін до «сотні» SU7 Ultra витрачає 1,97 секунди, до 200 км/год – 5,96, до 300 – 15,07. Максимальна швидкість перевищує 350 км/год.
Завдяки гоночним гальмам AP Racing, гальмівний шлях зі 100 км/год не перевищує 25 метрів. Аеродинамічний обвіс дозволяє машині генерувати притискне зусилля, еквівалентне 2145 кг – з них 745 дає одне лише заднє фіксоване антикрило. Наскільки злагоджено все це працює разом, ми дізнаємося вже у жовтні, коли Xiaomi спробує встановити рекорд Нюрбургрінга для несерійних автомобілів. Якщо все вийде, 2025 року на легендарну трасу вийде вже товарний екземпляр «Ультри».
Швидше за все, електромобіль буде дрібносерійним та дуже дорогим. За словами головного виконавчого директора Xiaomi Лей Цзюня, він не може дозволити собі таку покупку, хоча його статки оцінюються в 13,8 мільярда доларів.