Xiaomi представила кросовер YU7

Компанія Xiaomi представила електричний кросовер YU7. Він отримав версії з заднім і повним приводом, 800-вольтову архітектуру з напівпровідниками на карбіді кремнію, двокамерну пневмопідвіску, гальма Brembo та панорамний дисплей довжиною 1,1 метра.

У кросовері Xiaomi YU7 естетику винесено на передній план. Наприклад, капот та крила – єдина панель площею 3,11 м². Застосувавши її, вдалося позбутися зазорів, і такої великої деталі ні в кого немає. Весь кросовер буквально пронизує мережа повітряних каналів – вони є навіть у матричних фарах. Попереду встановлені активні жалюзі. Ззаду у YU7 два спойлери: порожнистий на даху та акуратний «качиний хвіст» на крайці багажника. Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,245.

Дизайн салону YU7 описують терміном «технологічна розкіш». Головний тут, звичайно ж, панорамний дисплей під лобовим склом, який поєднує три яскраві та контрастні Mini-LED екрани. На смужку довжиною 1,1 метра виводиться вся ключова інформація, а також зображення з камер бокового огляду. Передні сидіння зроблені за технологією Zero Gravity та оснащені масажем по 10 точках. Спинки задніх сидінь відкидаються на кут до 135 градусів, перетворюючи другий ряд на просторий диван. На вибір доступні три колірні схеми оформлення: сіра, темно-синя та помаранчева.

Всі версії YU7 стандартно оснащені комплексом допоміжної електроніки. До нього входить обчислювальна платформа Nvidia Drive AGX Thor, лідар, 7 камер з антивідблисковим покриттям, нанесеним методом атомно-шарового осадження, і 4D-радар, який розрізняє об’єкти на відстані до 200 метрів. Високий рівень пасивної безпеки (Xiaomi розраховує на п’ять зірок у тестах Euro NCAP та C-NCAP) забезпечує посилений алюмінієво-сталевий каркас з межею плинності до 2200 МПа – таке значення характерне для сталей, що використовуються в авіації та космонавтиці.

Початковий YU7 має задній привід. Єдиний електромотор видає 320 к.с. і 528 Нм крутного моменту, забезпечуючи розгін до першої «сотні» за 5,88 секунди. Ємність 800-вольтової батареї – 96,3 кВт-год. Запас ходу за китайським циклом CLTC — 835 кілометрів. Середній YU7 Pro, окрім адаптивної пневмопідвіски, похвастає двомоторним повним приводом. Віддача – 496 к.с. і 690 Нм. Час розгону до «сотні» – 4,93 секунди. Акумулятор такий самий, як у базового кросовера, але паспортний пробіг нижче – 770 кілометрів.

Нарешті, топовий YU7 Max має батарею ємністю 101,7 кВт-год і розвиває 690 к.с. та 866 Нм. Прискорення до «сотні» у нього займає 3,23 секунди, запас ходу — 760 кілометрів. Для такої версії заявлено підтримку заряджання струмом 5,2 С, передні чотирипоршневі супорти Brembo та притягувачі дверей.

Дата початку продажів та ціни будуть оголошені пізніше.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.