Коли MG 4 з’явився в Україні, він став найдоступнішим офіційним електромобілем, і ми, звісно, знайомили вас з цією моделлю. Тепер у нас є привід поговорити про цю «електричку» знов, але в контексті найдоступнішого з найшвидших. Зустрічайте – MG 4 XPower.
Зовні та всередині
Не так багато елементів у зовнішності XPower можуть натякнути на «зарядженість» цієї версії, але точно не пройдуть повз увагу помаранчеві гальмівні супорти. Вірніше, це просто накладки на звичайні супорти, але ж ефектно, погодьтеся? Та й автомобіль в цілому має непоганий, помірно агресивний та сучасний вигляд. Мені особисто подобається.
Минулого разу ми тестували базову версію MG 4, яка, в принципі, мала все необхідне обладнання, окрім камери заднього огляду. В XPower вона є, хоча толку від неї не дуже багато – якість зображення посередня, а вночі взагалі майже нічого не видно. Втім, це краще ніж нічого.
Щодо матеріалів оздоблення, то вони між базовою та топовою комплектацією відрізняються лише оббивкою сидінь (в базі тканина, у XPower – комбінація шкіри та алькантари). Конфігурація сидінь однакова для всіх версій, і вони відносно зручні для нетривалих міських поїздок. Пластик в будь-якому випадку жорсткий, але не відчувається надто бюджетним.
В цілому нормальний салон, якщо ви невибагливий автовласник. Але мені є за що дорікнути творців інтер’єру MG 4. Наприклад, за відсутність підсвітки на стелі для другого ряду сидінь, що завдає незручностей в темну пору доби. А ще за майданчик для бездротової зарядки смартфона. Він має дуже маленький бортик – якщо добряче натиснути на «газ», шукатимете свій девайс десь в ногах задніх пасажирів.
Найцікавіше – під ногою
Два електромотори сумарною віддачею 435 к.с. та 600 Нм, повний привід, розгін до «сотні» за 3,8 секунди, багатоважільна задня підвіска – що ще вам потрібно для передчуття драйверського задоволення за кермом MG 4 XPower?
Дев’ять з десяти водіїв будуть в екстазі від шалених прискорень цього електромобіля – від них перехоплює подих, а іноді навіть стає трохи лячно. Втім, приборкати цю потужність за певного досвіду не так вже й складно, адже низький центр ваги та відносно нейтральні налаштування шасі з багатоважільною підвіскою позаду роблять XPower прогнозованим як на прямих ділянках, так і в поворотах. Хоча даються взнаки вже згадані «звичайні» гальма, замість яких тут мають бути «спортивні». Хай не Brembo, як у Ford Mustang Mach-E, але більш-менш відповідні динамічним характеристикам автомобіля та його потужності.
Звісно, за переваги в керованості доведеться частково розплачуватися комфортом, тому що підвіска не завжди лагідно відпрацьовує дорожні вади, але інакшим такий автомобіль бути не може. Він провокує на агресивну манеру водіння, а це потребує жорсткості підвісок.
В MG 4 XPower встановлена батарея на 64 кВт-год, яка в одномоторному виконанні (204 к.с.) забезпечує понад 400 км пробігу на одному заряді. Зрозуміло, що потужна двомоторна версія проїде менше. Виробник заявляє 385 км, хоча в реальності ця цифра трохи менша. Витрата енергії по місту – 19-20 кВт. Якщо застрягти в заторах, вона може піднятися й до 24 кВт. Натомість якщо їхати по трасі зі швидкістю не більше 90 км/год, можна отримати 17 кВт. Якщо швидше – побачите 20+ кВт-год. Тобто у місті влітку MG 4 XPower проїде не більше 335 км, взимку – в районі 300 км. Не надто багато, зате за бажанням швидко!
Висновок
MG 4 у своєму базовому виконанні утримує статус найдешевшого офіційного електромобіля в Україні, а топова версія XPower є найдоступнішою серед дійсно швидких автомобілів, і не тільки електричних. Так, він не позбавлений недоліків, але якщо вам дуже хочеться, щоб «під ногою» завжди був великий запас потужності не за всі гроші світу, то вам саме до MG 4 XPower, який коштує 35 тисяч доларів.