Тест-драйв Mitsubishi Outlander. Два кроки вперед, один назад

Дуже довге очікування нового покоління Mitsubishi Outlander закінчилося – цей автомобіль вже деякий час їздить дорогами України, але, на жаль, можливість протестувати його ми отримали тільки зараз. Втім, краще пізно, ніж ніколи.

Як виглядає

Дизайн – це завжди компроміси та справа смаку, адже всім догодити просто неможливо. Але варто визнати, що новий Outlander має доволі неординарний вигляд. Він в міру агресивний, трохи навіть брутальний, хоча й не має гострих кутів. Багатьом моїм знайомим автомобілістам, наприклад, подобається передня частина з масивною решіткою та багаторівневою оптикою.

А мені особисто не подобається вигляд Outlander у профіль через візуально замалу площу бокового скління. Принаймні виглядає це дещо непропорційно. А якщо встановити вітровики, як на тестовій машині, то взагалі виходить кепсько. До речі, чорні накладки на дверні ручки – теж не найкраща ідея. Гарантую, що з часом вони відклеюватимуться й будуть дратувати. Я вже таке бачив на тестовому Eclipse Cross. Краще залиште Outlander в стоковому зовнішньому стані, бо дуже тонка грань між «зробити краще» та «все зіпсувати».

Хай там як, але приємно, що дизайнери Mitsubishi пішли своїм шляхом, створивши нове покоління Outlander «з чистого аркуша», не озираючись на минуле й на те, що роблять партнери по альянсу.

Що всередині

А ось в салоні нового Mitsubishi Outlander доволі багато елементів, запозичених у Nissan, що цілком логічно, адже цей автомобіль споріднений з X-Trail. Тут аналогічні блоки кнопок на дверних ручках та на кермі, такий самий блок клімат-контролю, а також цифрова панель приладів та мультимедійна система. Причому в останньому випадку, попри те що тестовий Outlander в топовій комплектації, використана система, яка не є топовою для Nissan, а встановлюється на простіші версії. Екран менше (8 дюймів), та й графіка не така приваблива. Android Auto та Apple CarPlay доступні, але тільки по проводах.

Усе решта Mitsubishi зробила самостійно, і зробила гарно. Приємно здивували матеріали оздоблення, скрізь м’які та якісні. Ергономіка салону продумана до дрібниць, діапазони регулювань сидіння та керма – більш ніж достатні, тобто пошук зручної посадки за кермом не є проблемою.

Оглядовість, попри згадану вище зменшену площу бокового скління, теж непогана, але певні незручності створюють доволі масивні передні стійки в парі з великими дзеркалами. Є камери по колу, які допомагають під час паркування, хоча якість зображення, скажімо так, посередня.

Окрема розмова – простір в салоні. Нікому не спаде на думку скаржитися, що йому не вистачає місця. Принаймні у перших двох рядах, адже є ще й третій, хоча він, звісно, скоріше номінальний. Так, місця для ніг там можна додати завдяки можливості посунути диван другого ряду та регулюванню нахилу спинки, але цього все одно буде недостатньо, та й пасажири другого ряду вже не почуватимуться настільки ж комфортно.

До того ж розкладені спинки третього ряду майже позбавляють Outlander багажника, залишаючи місце буквально для пари рюкзаків, тоді як у п’ятимісній конфігурації салону маємо непогані 478 літрів. Це лише на 1 літр більше, ніж було у попередньому поколінні моделі, але форма отвору змінилася – вона стала ширшою та, відповідно, зручнішою для завантаження. Є також доволі шустрий електропривод дверей багажника та функція відкривання махом ноги під бампером.

В цілому інтер’єр можна впевнено назвати вдалим. Він незрівнянно кращий, ніж був у попереднього покоління моделі.

Як їде

Зі стрибком у нове покоління Mitsubishi Outlander змінив і платформу. Якщо коротко, то кросовер став легшим, покращилася аеродинаміка, незалежна підвіска збереглася, як і повний привод з гідравлічною муфтою та декількома режимами на вибір водія – для асфальту, ґрунту, снігу та бруду. Між ними легко перемикатися за допомогою «шайби» на центральній консолі.

Але, мабуть, найважливіше, особливо в контексті того, що відрізняє Outlander від X-Trail, знаходиться під капотом. Для тих, хто вважає, що складні технології погіршують надійність, що турбіна – це додаткове джерело головного болю, Mitsubishi запропонувала новий 2,5-літровий бензиновий «атмосферник» PR250D з безпосереднім впорскуванням, який став ефективнішим за попередній 2,4-літровий агрегат. Він видає 184 к.с. потужності та 244 Нм крутного моменту й працює в парі з модернізованим варіатором, який має 8 віртуальних передач, але не має радіатора охолодження. Мовляв, цей варіатор не перегрівається. Але це не точно.

Після декількох сотень кілометрів за кермом нового Outlander можу констатувати, що зв’язка атмосферного двигуна та варіатора працює злагоджено. Майже відсутнє типове для CVT підвивання мотора на високих обертах без відчутного зростання динаміки руху, тобто «віртуальні» передачі свою справу роблять гарно. Звісно, з такою парочкою під капотом новий Outlander не є стрімким автомобілем (розгін з місця до «сотні» – 10,6 секунди), але в переважній більшості ситуацій вам цього має вистачити. Хоча на заміській трасі до обгонів треба готуватися, розуміючи, що «атмосфернику» з варіатором потрібен певний час на прискорення.

Керованість теж виявилася в цілому непоганою для кросовера такого розміру – він намагається слухатися керма, швидко реагувати на дії водія, але загальне сприйняття сильно псують дві речі: посередня шумоізоляція, яка пропускає в салон не лише шуми навколишні, але й гучний стукіт підвіски, та 20-дюймові диски, які той самий стукіт провокують. Такі великі диски тут недоречні. Максимум – 19 дюймів, інакше на комфорт не розраховуйте.

Ну і на останок про витрату пального. У Mitsubishi запевняють, що новий двигун, окрім того, що додав у потужності, став ще й економнішим, але мій особистий досвід говорить про інше. Якщо Outlander попереднього покоління з 2,4-літровим агрегатом споживав у мене до 11 л/100 км у міському циклі, то новий зажадав майже 13 л/100 км. Звичайно, можна отримати меншу витрату, якщо їздити ну дуже спокійно та виключно в режимі Eco, але ви ж не будете так робити постійно, правда?

Висновок

Якщо раніше ви вже їздили на кросоверах Mitsubishi й вам це подобалося, 100 відсотків сподобається й новий Outlander. Він набагато сучасніший за попередника, хоча, на жаль, без недоліків не обійшлося. Втім, вони не настільки принципові, щоб відвернути вас від бажання придбати цей автомобіль. Якщо націлилися – купуйте!

З іншого боку, якщо ви ніколи не були прихильником кросоверів Mitsubishi, малоймовірно, що новий Outlander вас таким зробить. Але найкращий спосіб дізнатися, «ваш» це автомобіль чи ні, це, звісно, прийти до найближчого дилера й влаштувати власний тест-драйв.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.