Здавалося б, не так вже й давно Nissan презентував третє покоління Qashqai, але з того часу минуло три роки, і ось ми вже їздимо на оновленій версії цього кросовера. І якщо ви думаєте, що японці обмежилися лишень стилістичними покращеннями, ви помиляєтесь.
Як виглядає
Оновлений Qashqai можна впізнати по ґрунтовно переробленій решітці радіатора. Треба визнати, що тепер японський кросовер виглядає набагато привабливіше, і це є наслідком використання незвичайного стилістичного рішення – решітка складається з об’ємних елементів, що нагадують коми. При цьому центральна частина решітки покрита чорним глянсовим лаком, тоді як по боках використаний так званий «сатиновий хром».
Ще одна особливість – оновлені фари, концептуально інтегровані з решіткою радіатора. Тут дві секції денних ходових вогнів: перша розташована під основною лінзою і складається з п’яти «ком», таких самих, як і решта елементів решітки, а друга, верхня секція, є не тільки ДХВ, а й вказівником повороту, який вперше для Nissan може бути динамічним.
Звісно, задні ліхтарі теж оновилися, хоча їх форма залишилася незмінною. Але в «наповненні» з’явилося по чотири елементи, які нагадують – так, так, ті самі коми. Насправді все це виглядає дуже сучасно та елегантно.
Що всередині
Якщо подивитися на базову версію Acenta, якихось одразу помітних змін в салоні ви не зайдете, але топова N-Design, як наша тестова, вас неодмінно вразить, адже багато елементів тут покриті… алькантарою. Так-так, саме алькантарою. Вона тут на передній панелі, на дверних картах, на підлокітнику, сидіннях та навіть на центральній консолі в місцях, де її можуть торкатися ноги водія та переднього пасажира. Це створює відчуття високого комфорту та, якщо хочете, сприйняття автомобіля як такого, що належить до вищого класу.
Втім, інтер’єр Qashaqai й без цього є комфортним. Дуже гарно все продумано з погляду ергономіки та організації простору. Матеріали оздоблення – чудові. Але варто враховувати, що в перших двох комплектаціях сидіння будуть тканинними, в топовій версії вони з натуральної шкіри (зі згаданими вже вставками з алькантари), а у версії Tekna – штучна шкіра.
На щастя, під час рестайлінгу Nissan не змінив те, що досі можна вважати перевагою інтер’єру Qashqai. Йдеться про кнопки та ручки керування системами та функціями автомобіля. Можливо, вони виглядають не так сучасно, як сенсорні, але набагато зручніші у використанні.
Звичайно, відсутність сенсорних панелей не означає, що Qashqai не сучасний. В цьому автомобілі безліч систем та функцій для безпеки та комфорту. З нового – японці вдосконалили систему кругового огляду, зробили Android Auto бездротовим, додали в мультимедійну систему сервіси Google. Це те, що дійсно дуже важливо у щоденному користуванні.
Більше про інтер’єр та враження від нього можна почитати у наших попередніх тестах цього автомобіля – тут і тут.
Як їде
Принципових змін у підвісці та силових агрегатах не відбулося, але є важливий момент – тепер в Україні пропонуються лише «м’якогібридні» версії MHEV та повноцінний гібрид e-Power. Суто бензинових, без електричних надбудов, немає. «М’який» гібрид з 1,3-літровою «турбочетвіркою» видає 140 к.с. та 240 Нм в парі з 6-ступеневою «механікою» або 158 к.с. та 270 Нм в парі з варіатором. Система e-Power, як і раніше, складається з 1,5-літрової 150-сильної «турботрійки», яка генерує енергію для 190-сильного (330 Нм) електромотора, а вже він «крутить» колеса.
І дійсно, Qashqai e-Power їздить якщо не як електромобіль, то дуже схоже на нього. Доволі багато часу він використовує тільки електродвигун, а коли вмикається ДВЗ, це відбувається майже непомітно – без жодних вібрацій та зайвого шуму. До речі, після рестайлінгу помітно покращилася шумоізоляція завдяки використанню товстіших бічних вікон спереду.
Я це констатував і раніше, але варто повторити, що підвіска Qashqai вдало поєднує комфорт з керованістю. Але найголовніше – витрата пального. Якщо взагалі не перейматися, у місті отримаєте не більше 6 л/100 км. А якщо їздити обережніше, використовувати режим трансмісії B замість D, щоб рекуперація енергії відбувалась максимально ефективно, а також не забувати про чудовий режим e-Pedal, про який ми неодноразово розповідали раніше на прикладі як Qashqai, так й інших моделей Nissan, то витрата пального може опуститися навіть нижче за 5 л/100 км.
Висновок
Всі зміни, внесені в Qashqai під час рестайлінгу, можна вважати точковими оновленнями, але насправді вони дозволяють цьому кросоверу відповідати очікуванням ще ширшого кола потенційних клієнтів. Вдалий дизайн, сучасний інтер’єр, чудове оснащення, приємні відчуття від керування та скромна витрата пального – це ті аргументи, які реально можуть вплинути на ухвалення рішення про придбання цього автомобіля.
На жаль, після рестайлінгу він подорожчав, але все ще має більш-менш конкуренту ціну. Найдоступніша версія з варіатором» коштує близько 31 тисячі доларів, за повнопривідну доведеться віддати щонайменше 36 тисяч, а за e-Power – від 38 до 46 тисяч доларів.