Chevrolet Cruze, доволі популярний на вторинному ринку автомобіль, оснащувався чотирма бензиновими двигунами, найпопулярнішим з яких є 1,6-літровий F16D3. Розповідаємо про його слабкі місця.
У моторній гамі Chevrolet Cruze покоління J300 – атмосферні мотори F16D4 та F18D4 об’ємом 1,6 та 1,8 літра, які дісталися йому від Opel (сімейство двигунів Ecotec), а також турбодвигун 1.4 A14NET. Але найпопулярнішим є вже згаданий двигун 1.6 F16D3. Це атмосферний 16-клапанник потужністю 109 к.с., який у модернізованому вигляді дістався «Крузу» від Chevrolet Lacetti.
Ресурс цього двигуна складає близько 350 тисяч кілометрів. Привід ГРМ – ремінний і вимагає заміни не рідше ніж раз на 60 тисяч км. На клапанах з часом утворюється нагар, через що можливе їх неповне закриття та пропуски запалення. Оливу краще змінювати частіше, ніж кожні 15 тисяч км, які прописані у регламенті. Це дозволить довше прослужити гідрокомпенсаторам у клапанному механізмі.
Хронічна хвороба мотора – протікання ущільнень пластикової клапанної кришки, яка може з’явитися через 50 тисяч км. Крім випускного колектора, олива нерідко заливає й свічкові колодязі, шкодячи високовольтним проводам.
Після 100 тисяч км нерідко додаються протікання піддона картера, заливної горловини оливи та ущільнень головки блоку циліндрів. Можуть виходити з ладу кисневі датчики та котушки запалення. А нестійкі оберти – привід перевірити чистоту дросельної заслінки.