Що найчастіше ламається у кросовері Mercedes-Benz GLA

GLA – компактний і найдоступніший кросовер Mercedes-Benz. Але не найнадійніший. Розповідаємо, до чого треба бути готовим власнику автомобіля цієї моделі й чи варто купувати такий на вторинному ринку.

Двигуни

Дизель 2.1 серії OM651 (136, 170 к.с.) у нас зустрічається рідко. Він доволі живучий – понад 350 тисяч кілометрів, але лякає величезними витратами на обслуговування. Паливна апаратура з п’єзофорсунками вимоглива та примхлива, а головне лихо – швидко засмічується теплообмінник. Це породжує перегріви та провертання вкладок, тому його розумно змінювати кожні 100 тисяч км. Ланцюг приводу ГРМ стійкий, але натягувач слабкий. Є й інші неприємні дрібниці.

Обидва турбовані бензинові двигуни серії M270 – молодший 1.6 (122, 150, 156 к.с.), старший 2.0 (211 к.с.) – схожі по конструкції та переліку хвороб. Форсунки ненавидять погане пальне. У термостаті кожні 50–80 тисяч кілометрів стабільно відмовляє клапан через розшарування гуми. Недовговічна водяна помпа. До 100 тисяч часто вимагають заміни фазообертачі (змінюють їх зазвичай парою). Ланцюг приводу ГРМ може витримати 200 тисяч км, а може не витримати й 100 тисяч – залежить від крутного моменту, який видає конкретний двигун, і манери їзди власника.

З усім тим, ресурс двигунів пристойний – 250-300 тисяч їм під силу. Запчастини не особливо дефіцитні, за багатьма позиціями є аналоги, але вони теж недешеві, як і будь-який ремонт. Зате немає скарг на надмірне споживання моторної оливи.

Коробки передач

Механічна коробка до нас не потрапляла, тому єдиний варіант – робот 7G-DCT (він же Mercedes-Benz 724.0) з двома «мокрими» зчепленнями, розрахований на крутний момент до 350 Нм. У дуеті з дизелем та бензиновим 2.0 працював би на межі, тому електроніка може обмежувати навантаження – не більше 80% від максимуму. Найкращу життєстійкість забезпечує 156-сильний бензиновий двигун 1.6.

На GLA робот прийшов після глибокої модернізації, що вилікувала частину хвороб. Цілком надійний і насправді служить довше, ніж обіцяв завод, – 250-300 тисяч км. Якщо виконувати прості умови: не навантажувати без прогріву, уникати агресивних розгонів, міняти оливу та фільтри кожні 40–50 тисяч кілометрів або частіше. Вузол зчеплень, втім, все одно доведеться оновити в інтервалі 150-200 тисяч кілометрів. Заміну проводять блоком. Відбувається це, як правило, спільно із загальним перебиранням – прочищають гідроблок і змінюють зношені сальники, втулки, фрикціони.

Експлуатаційні хвороби

  • До підвіски та рульового механізму зауважень немає – до 100–120 тисяч км зазвичай жодні втручання не потрібні.
  • Масових проблем та відмов будь-яких вузлів чи електроніки не виявлено. Є загальна проблема – відштовхування пістолета на заправці, викликане засміченням або пошкодженням фільтра-адсорбера.
  • Не найкраще готовий до зими: двигуни та салон прогріваються занадто довго, замерзає конденсат у випускній системі, у морози з’являються стуки в підвісці.

Висновок

Традиційна німецька надійність зіпсована вибагливими моторами та трансмісією, а обслуговувати їх дорого. Отже, до придбання вживаного Mercedes-Benz GLA треба підходити з обережністю.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.