BMW 5 Series E60 та Audi A6 C6 сьогодні можна придбати за відносно невеликі гроші, але чи можна знайти 20-річну машину в гарному стані? Чи не залишилася від цих преміальних автомобілів тільки назва?
BMW 5 Series E60
Про цю машину ходять різні легенди та негативні думки, але вона все ще має прихильників. Це люди, які знають, що старий та складний BMW генерує витрати та що купувати таке авто не варто наосліп, а бажано у свідомого власника, який розумно використовував свою машину і не економив на численних ремонтах. Покоління E60/61 спокусливе ще й тим, що, на думку багатьох, це остання 5 серія, в якій комфорт (хоч і високий) ще не затьмарив динаміку та задоволення від водіння.
Найбільші витрати зазвичай викликані несправностями двигунів, трансмісії, підвіски та електрики.
- Кузов. Корозія стає все більш серйозною проблемою (наприклад, кришка багажника в універсалі, нижні краї дверей). Лінзи ламп запотівають.
- Електрика. Перепади напруги породжують випадкові помилки, часті збої датчиків (наприклад, ABS/ESP) й аксесуарів – власники цих машин зазвичай не нудьгують, а їх знайомі механіки повинні постійно тримати телефон увімкненим.
- Силові установки. Бензинові двигуни M54 порівняно непогані, але їм подобається олива. В агрегатах з прямим упорскуванням є часті проблеми з форсунками та насосами HPFP. Дуже поганий варіант – двигун V8. У дизелів 2.0 N47 трапляються несправності ГРМ.
- Підвіска. Дорогий ремонт переднього мосту, люфт в рульовій системі, проблеми з системами Active Drive та Active Steering. Проблеми з пневматикою заднього мосту в універсала.
Наша оцінка – три бали з п’яти
Audi A6 C6
Автомобілі високого класу, які можна дешево купити, часто недешеві в обслуговуванні. З Audi A6 C6 саме так – придбання цього автомобіля зазвичай приносить радість лише на мить, тобто до першої серйозної поломки. Це покоління А6 з’явилося рівно 20 років тому, а це, своєю чергою, означає, що пошук «живого» примірника на вторинному ринку вимагає певної наполегливості.
Орієнтуватися потрібно не на рік, а на стан конкретного автомобіля й на те, що йому ремонтували. В гамі були седан, універсал і незліченна кількість двигунів – від 2.0 TDI до 5.2 FSI V10, який також використовується в Lamborghini. Ми рекомендуємо 2.0 TFSI (EA113) або 3.0 TFSI, тому що, наприклад, 2.4 V6 витрачає багато пального, погано їде і має проблеми з синхронізацією. V6 TDI мають дуже дорогі ГРМ.
- Кузов. Audi тих років можуть іржавіти, хоча А6 С6 можна знайти й в хорошому стані. Однак зверніть увагу, наприклад, на краї дверей під ущільнювачами.
- Електрика. Чим багатше оснащення, тим більше ризик того, що щось піде не так. Серйозні поломки стосуються модулів та датчиків, а дрібні – наприклад, не працює панель кондиціонера.
- Силові агрегати. Дизель 2.0 TDI несе ризики – тріскаються головки, форсунки працюють нестабільно. У 2.7/3.0 TDI складний та дорогий привід ГРМ. Двигуни FSI мають проблеми з нагаром (зниження потужності, збільшення витрати пального), інші бензинові двигуни (наприклад, 2.4 MPI) також мають проблеми з приводом ГРМ. Відомо про часті поломки коробок передач Multitronic (CVT).
- Підвіска. Навіть звичайна підвіска може бути дорогою в ремонті, а пневматика – ще дорожча.
Наша оцінка – три з мінусом.