Які проблеми з надійністю має Peugeot Partner 2002-2018 років

Салон просторий, багажник величезний, міцна підвіска. Все це про Peugeot Partner 2002-2018 років випуску. А чи має він проблему з надійністю?

По шасі та агрегатам «каблучок» Peugeot Partner – родич Peugeot 308 та Citroen C4. Є у нього й конструктивні двійники: Citroen Berlingo, Opel Combo. Випускалися як фургон, так і пасажирський компактвен. Останніх на вторинному ринку набагато більше, вони позначаються як Partner Tepee.

Мотори

Молодший мотор TU3A 1.4 (75 к.с.) встановлювали до 2011 року та тільки з МКП. Дуже простий та невибагливий – ремонт зазвичай зводиться до промивання дроселя та заміни оливознімних ковпачків.

Левова частка машин – з бензиновим мотором 1.6 (120 к.с.) сумно відомого сімейства EP6. Навіть до атмосферника VTi купа питань, починаючи зі швидкого розтягування ланцюга ГРМ. Далі по ланцюжку – зміщуються фази газорозподілу, від цього починається надмірне споживання оливи та клинить вакуумний насос. Проблемні водяна помпа та термостат провокували перегріви та механічні пошкодження. Агрегат модернізували та у 2011 році дотягнули до пристойного стану (індекс EP6C), переглянувши слабкі вузли – ланцюг, натягувач, усі насоси, термостат та інше. Причому, модернізовані деталі можна ставити на стару версію мотора.

Стало набагато краще, але висока термонавантаження нікуди не поділося, ресурс не перевищує 250 тисяч км. Спроби встановлення ГБО на EP6 зазвичай породжують помилку «check engine». Мотор занадто складний та нервовий.

Зустрічається також бензиновий TU5JP4 1.6 (90 к.с.) з чавунним блоком та ремінним приводом ГРМ. Значно спокійніший та живучий, хоча динаміки не дочекаєшся. Альтернатива – дизель серії DV6 1.6 (90 к.с.). Вибагливий до якості пального та оливи, але дуже надійний. При своєчасному усуненні протікання та очищення від забруднень ходить до 500 тисяч км.

Коробки передач

Взагалі-то Peugeot Partner зазначених років мав лише механічні коробки передач кількох типів. 200 тисяч км вони витримують спокійно. Питання є лише до ресурсу вичавного підшипника в деяких пізніх модифікаціях.

Експлуатаційні проблеми

Підвіска дуже міцна та витривала. До рульового управління також жодних нарікань. Хоча стійки стабілізатора та втулки рульової рейки погано переносять розбиті дороги, але це норма.

Скарг на системні відмови чогось немає, як і скарг на часті дрібні поломки (крім пов’язаних з мотором EP6). Результати природного зносу у різних областях виявляються після 150–180 тисяч кілометрів, починаючи з електричної частини.

Зсувні задні двері взимку часто примерзають. Є певний дефіцит кузовних елементів.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.