Три поширених міфи про автомобільні акумулятори

Технології звичних речей змінюються, але досвід їх використання не завжди встигає за цими змінами. Так відбувається і з акумуляторами – за останні роки змінилися не тільки вони, а й автомобілі, в які встановлюються АКБ. Ось три поширені серед автомобілістів думки щодо акумуляторних батарей, справедливість яких потребує експертних пояснень.

Акумулятор, що розрядився «в нуль», стає непридатним

Це справедливо, але тільки для батарей відкритого типу і тільки якщо, розрядившись, вони тривалий час перебували на морозі. Якщо ж батарея не встигла замерзнути, вона оживає. А для батарей AGM глибокий розряд – норма і не шкодить цьому типу акумуляторів.

Акумуляторні батареї не можна перевертати

Це твердження також стосується лише батарей відкритого типу. Інші батареї герметичні, тому перевертання їм не шкодить. Щодо батарей AGM, то вони можуть працювати у будь-якому положенні.

Щоб дати «прикурити», треба завести автомобіль

Є думка, що двигун автомобіля, від акумулятора якого «прикурюють» інший, тобто донор, має бути обов’язково заведений. Але це залежить від самого автомобіля.

Стрибок напруги дійсно здатний вбити електронні компоненти донора, але це стосується лише дуже старих автомобілів. Вони можуть і навіть мають бути заведені під час «прикурювання». А ось у машин з електронними системами керування, тим більше останніх поколінь, двигун має бути заглушений, а запалення – вимкнено.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.