Як правильно буксирувати автомобіль з роботизованою коробкою передач?

Як буксирувати автомобіль з «роботом», що таке «консервація» автівки, як боротися із прілим запахом в салоні? На запитання читачів «АвтоСвіту» відповідає начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО» Олександр Чаленко.

Як правильно буксирувати автомобіль з роботизованою коробкою передач? Чув, що автомати буксирувати можна, але ж роботизовані КПП це, по суті, та ж «механіка». Чи є в цьому випадку будь-які обмеження?

Дійсно, на буксирування автомобілів, оснащених автоматичними коробками передач, накладаються деякі обмеження, про які докладно написано в керівництві по експлуатації автомобіля. Що стосується роботизованої коробки передач, то це механічна коробка, у якій перемикання передач відбувається за допомогою спеціальних приводів під контролем електронного блоку управління. Єдине обмеження на буксирування автомобіля, обладнаного коробкою подібного типу, – це необхідність включення нейтральної передачі. Також хочу зауважити, що деякі сучасні автомобілі обладнуються й іншими типами коробок передач, відмінних від автоматичних і роботизованих. Цю інформацію необхідно перевіряти в інструкції з експлуатації.

Планую на два роки покинути країну. Автомобіль буде стояти в гаражі, чув, що його можна «законсервувати». Чи варто це робити, як це зробити правильно або не мучити техніку і відразу продати її?

При простої автомобіля протягом двох років перше, що необхідно, – це сухий і добре провітрюваних гараж. В іншому випадку конденсат може викликати підвищену корозію елементів, в першу чергу – проводки, найменше пошкодження ізоляції якої може призвести до виходу з ладу електроніки. Тому за ці два роки ваша машина може вийти з ладу, не проїхавши навіть сотні метрів.

Незважаючи на сучасні технології, моторне масло не розраховане на простій двигуна протягом декількох років. Масло може стекти, оголивши дзеркало циліндрів двигуна. В результаті «роботи» вологи з атмосфери ймовірне виникнення корозії і передчасний вихід всього агрегату з ладу. До того ж вартість автомобіля падає з кожним роком незалежно від його пробігу. Таким чином, якщо у вас немає місця для зберігання автомобіля – скористайтеся другим варіантом і продайте машину вчасно.

У салоні стійкий прілий запах. Хімчистка не допомагає, освіжувачі повітря теж. Як боротися?

Неприємний запах у салоні автомобіля

Однією з причин прілого запаху в салоні може бути мокра підлога в салоні, коли вода потрапляє під килимки. В такому випадку ніякий освіжувач не зможе усунути причину запаху. В першу чергу необхідно знайти джерело: в машині може протікати лобове скло, забитися дренаж системи кондиціонування. Іноді взимку в салон потрапляє сніг, і, якщо його прибрати не відразу або не в повному обсязі, волога може потрапити під килими. Якщо проблема в цьому, необхідно зняти килими і ретельно просушити їх з антибактеріальними засобами.

Хочу поміняти амортизатори на своєму хетчбеку гольф-класу. Чи є на них маркування жорсткості? Оригінал не буду купувати через їх дорожнечу, але і занадто жорсткі (м’які) вибрати не хочеться.

Жорсткість амортизаторів обирається конструкторами фірми-виробника на підставі кількох параметрів. Зокрема, враховується маса автомобіля, його цільове призначення (спорт або комфортна їзда), і зазвичай виробник не маркує амортизатори. Для їх підбору існують спеціальні програми. Якщо ви вирішили піти по шляху «сірих запчастин» (не буду повторювати всі мінуси даного вибору), то представники цієї галузі часто використовують каталоги взаємозамінних деталей і зможуть запропонувати вам різні варіанти (в тому числі з регульованою жорсткістю).

Автомобіль нестабільно заводиться у спеку. В холодну пору року такої проблеми немає. Електрики та мотористи розводять руками: поміняли свічки, прочистили форсунки інжектора і налаштували дросель. Але справи це не вирішило…

Поганий запуск двигуна може бути викликаний різними причинами. Для того щоб точно вказати на проблему, необхідно знати параметри системи живлення. Без якісної діагностики можна довго і безрезультатно міняти деталі одну за одною і не отримати бажаного результату. Але ж проблема може бути банальною – помилкові показники датчика температури двигуна/повітря або помилка витратоміра (в залежності від конструкції системи). Я не закликаю вас міняти все це, але рекомендую виконати якісну діагностику на авторизованому сервісі.

Свої запитання експерту ви можете надсилати на адресу avtomir.editor@gmail.com.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.