Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаГаражШини, автохімія, запчастиниГотуємося до впевненої зими з шинами Nokian Hakkapeliitta R3 SUV 235/65 R18

Готуємося до впевненої зими з шинами Nokian Hakkapeliitta R3 SUV 235/65 R18

Традиційно напередодні чергового кліматичного сезону ми розпочинаємо підготовку до тривалого випробування шин з модельної лінійки Nokian Tyres. Цю зиму ми проведемо з кросовером Infiniti QX60, «взутим» у Nokian Hakkapeliitta R3 SUV розмірністю 235/65 R18.

Перші нічні заморозки вже даються взнаки, але до снігу ще далеко, тому в очікуванні справжніх зимових пригод почнемо з теорії, щоб зрозуміти, які особливості має саме «кросоверна» версія шин Nokian Hakkapeliitta R3. Легковий варіант, нагадаємо, ми тестували минулої зими у розмірі 225/45 R17. Найзмістовнішу частину цього випробування читайте тут.

По-перше, треба сказати, що Nokian Hakkapeliitta R3 SUV – це шина нордичного типу з симетричним малюнком протектора, тобто від самого початку вона проєктувалася для суворих зим: багато снігу та міцний мороз – її стихія. Хоча модель сама по собі не нова (презентована ​​у 2018 році), вона все ще залишається флагманом не тільки модельного ряду Nokian Tyres, а й усього сегменту не шипованих зимових шин преміумкласу.

Ключові інженерні концепції моделі носять назви Arctic Sense Grip та Cryo Crystal 3. Перша завдяки комп’ютерному моделюванню розташування ламелів, канавок та прорізів малюнка протектора забезпечує баланс характеристик керованості на різних покриттях, чи то сніг, лід або асфальт. Друга ж говорить про наявність у складі гумової суміші особливих частинок, які, образно кажучи, працюють як вбудовані шипи, чим створюють впевнене поздовжнє та поперечне зчеплення, що особливо корисно на зледенілих поверхнях.

Не обійшлося й без добре відомих за попередніми моделями Nokian Tyres «ламелів-насосів», які ефективно видаляють воду з плями контакту, а також «снігових кігтів», розташованих між блоками протектора – вони покращують зчіпні властивості шини під час прискорень та гальмування.

При цьому у «кросоверної» версії Nokian Hakkapeliitta R3 SUV, на відміну від легкової, агресивніший малюнок протектора та плечові зони, ширше центральне ребро та посилена конструкція, особливо боковин, де застосовано арамідне волокно, що підвищує стійкість шин до ударів та порізів. Іншими словами, SUV-версія здатна впоратися з підвищеними навантаженнями, поганими та навіть дуже поганими дорогами.

Ось така приваблива теорія, яка психологічно налаштовує нас на безпроблемну зимову експлуатацію автомобіля. Однак через декілька місяців ми повернемося до вас із реальними історіями підкорення доріг та змістовним аналізом здібностей шин. Сподіваємось, зима з погодою не підведе.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_img
spot_img
spot_img