Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаГаражШини, автохімія, запчастиниПроміжні підсумки тесту шин Nokian Hakkapeliitta R3 SUV 235/65 R18

Проміжні підсумки тесту шин Nokian Hakkapeliitta R3 SUV 235/65 R18

Половина календарної зими позаду. Не можна сказати, що вона була по-справжньому суворою, проте це не завадило нам зібрати корисну інформацію про поведінку преміальних фрикційних шин Nokian Hakkapeliitta R3 SUV розмірністю 235/65 R18, підкріпивши вже відому теорію фактами.

Нагадаємо, що для випробувань ми «взули» у преміальні фінські шини кросовер Infiniti QX60. «Рідними» для нього були 20-дюймові диски з відносно низькопрофільними літніми шинами, проте ми пішли на експеримент й отримали очікуваний результат – автомобіль став істотно комфортнішим (завдяки високому профілю та м’якшому складу гумової суміші). Природно, зворотним боком медалі стало підвищення валкості, але важливо відзначити, що при цьому автомобіль не втратив стабільність, ані в поворотах, ані на прямих – і це безпосередня заслуга Nokian Hakkapeliitta R3 SUV. Агресивний малюнок протектора та плечових зон, широке центральне ребро, посилена конструкція – все це успішно працює на те, щоб зчеплення залишалося надійним незалежно від типорозміру шин або стану дорожнього полотна.

Найнебезпечніша для автомобіліста зимова погода – це зовсім не сніг та мороз, а ситуація, коли температура повітря стрибає то вище, то нижче за нуль градусів. Якщо все це супроводжується опадами, ожеледиця забезпечена. Ба більше, іноді здається, що асфальт майже сухий, а насправді він дуже підступний, тобто слизький. Саме таку ситуацію ми одного разу потрапили на трасі, причому на затяжній дузі, але, на щастя, лиха не сталося – частково завдяки спокою водія, частково завдяки шинам, які на невеликий коригувальний поворот керма у бік зносу відповіли адекватною реакцією, що дозволило стабілізувати автомобіль. Дякуємо фінським інженерам, які за яскравою маркетинговою вивіскою Cryo Crystal 3 сховали дійсно ефективне рішення для слизьких доріг.

Cryo Crystal 3 – це технологія, яка говорить про наявність у складі гумової суміші особливих частинок, які, образно кажучи, працюють як вбудовані шипи, чим створюють впевнене поздовжнє та поперечне зчеплення. Перевірено!

Отже, позаду 2000 кілометрів випробувань, які дали розуміння того, що шини мають дуже гарні властивості під час гальмування на сухому та мокрому асфальті, попереду приблизно стільки ж, причому друга половина тесту буде складнішою, оскільки асфальт на давно не ремонтованих дорогах вже почав «сходити». Ось і перевіримо, наскільки шини Nokian Hakkapeliitta R3 SUV міцні, а також дізнаємось, скільки міліметрів протектора «з’їла» зима.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_img
spot_img
spot_img