Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаНовиниВ світіToyota показала пікап Tundra нового покоління

Toyota показала пікап Tundra нового покоління

Пікап Toyota Tundra, змінив генерацію. Попередня протрималася на конвеєрі 14 років і нарешті поступилася місцем новому автомобілю. Tundra перебралася на нову рамну платформу GA-F, таку саму як у Land Cruiser 300. З ним пікап розділив й силові агрегати.

Зміни в дизайні мають еволюційний характер. За вигляд моделі відповідала каліфорнійська дизайн-студія Calty, а сам стиль отримав назву Technical muscle: характерними рисами стали множинні виштампування з боків, бічні скла з незвичайною підвіконною лінією, масивна решітка радіатора з іншим візерунком, Т-подібна світлодіодна передня оптика та модернізовані задні ліхтарі.

На зміну ресорам в задній підвісці Tundra прийшли пружини, на передній осі з’явилася нова підвіска на подвійних поперечних важелях. У Toyota обіцяють, що пікап став комфортніше і краще в кермуванні, а нахили кузова скоротилися приблизно на чверть.

Автомобіль запропонують з двома варіантами чотиримісних кабін, стандартної Double Cab і збільшеною CrewMax. У першому випадку пікап доступний з вантажною платформою довжиною 2,0 або 2,5 метра, а в другому – 1,7 або 2,0 метра. Вантажний відсік тепер виконаний з композитних матеріалів з алюмінієвими вставками, максимальна вантажність зросла на 11% – до 880 кілограмів, а маса причепа на буксирі збільшилася до 5,4 тонни.

Tundra початкового рівня обладнана 8-дюймовим екраном мультимедійної системи, а пікап в топових комплектаціях оснащується планшетом діагоналлю 14 дюймів і 12,3-дюймовою віртуальною панеллю приладів. У Toyota запевняють, що «мультимедійка» повністю нова, працює в п’ять разів швидше за попередню, підтримує голосове управління та оновлюється «по повітрю». Список доступного обладнання розширився коштом нових систем безпеки. Вже в базовій версії для Tundra доступні електронні асистенти Toyota Safety Sense 2.5, а саме адаптивний круїз-контроль, система екстреного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів і велосипедистів, система утримання в смузі, моніторинг сліпих зон і помічник при виїзді з паркування заднім ходом.

У гамі з’явилася «заряджена» версія TRD Pro, яку можна впізнати за пластиковими накладками на арках, вентиляційними прорізами в капоті, іншим дизайном дисків і додатковим блоком освітлення спереду. Така Tundra оснащуються бензоелектричною установкою i-Force Max потужністю 443 «конячки»: вона складається з бензинової «шістки» об’ємом 3,4 літра та електромотора, вбудованого між двигуном і 10-ступеневим «автоматом». Електромотор живить батарея, розташована під заднім диваном: її ємність не вказана, але відомо, що на електриці пікап проїжджає до 29 кілометрів. Ще для трьох версій доступна як гібридна установка, так і новий бітурбомотор V6 3.4, знайомий по Land Cruiser 300, який видає 394 к.с.

Нова Tundra добереться до американських дилерів до кінця 2021 року. Ціни поки не оголошені, однак, за прогнозами, модель буде коштувати від 36 тисяч до 60 тисяч доларів. Виробництво моделі організують на заводі Toyota в Техасі.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.