Компанія Alpina представила моделі B3 GT та B4 GT, побудовані на базі седана та універсала BMW 3 Series, а також BMW 4 Series Gran Coupe.
Вся трійця оснащена трилітровою рядною «шісткою» S58 віддачею 529 к.с. і 730 Нм крутного моменту. Пару агрегату складає 8-ступеневий «автомат» ZF з оригінальною програмою управління. Привод – повний, з власними калібруваннями інженерів Alpina.
Седан B3 GT – найшвидший серед представлених: до «сотні» він розганяється за 3,4 секунди, до 200 км/год – за 11,6 (звичайний B3 – за 3,6 та 12,2 секунди відповідно). Універсал та Gran Coupe поступаються зовсім небагато: 3,5 та 12/11,9 секунди відповідно. Максимальна швидкість – 308/305 км/год. Для порівняння: повнопривідна BMW M3 на розгін до «сотні» витрачає 3,5 секунди, а її максималка з пакетом M Driver’s обмежена позначкою 290 км/год.
За традицією, інженери Alpina модернізують не тільки двигун, а й шасі. Наприклад, Alpina B3 GT отримала додаткові передні розпірки, потовщений задній стабілізатор та переналаштовану підвіску. А B4 GT дісталися нові стабілізатори з жорсткішими опорами, перекалібрований рульовий механізм та електроннокеровані амортизатори. Для покращення аеродинаміки на передньому бампері з’явився спліттер та акуратні крильця, на кормі – новий дифузор.
Діаметр стандартних кованих коліс – 20 дюймів. Фірмові наклейки Alpina Deco-Set на боковинах – опція. Усередині можна знайти підрульові «пелюстки» з анодованого алюмінію, нове кермо з центральною міткою та декоративні накладки з вуглеволокна під прозорим лаком. Для оздоблення інтер’єру, як і раніше, використовують шкіру Lavalina, що відрізняється м’якістю та природною текстурою.
У Німеччині седан B3 GT коштує від 101 700 євро, B3 GT Touring – від 102 900 євро. B4 GT оцінили в 105 100 євро.