Компанія Alpine представила «заряджений» електричний хетчбек A290. Він вийде у двох варіантах потужності, отримає спортивну підвіску та агресивну зовнішність.
Перша повністю електрична модель Alpine уніфікована з Renault 5. Машини мають спільну платформу, схеми підвісок, дизайн, хоча відмінностей теж вистачає. Наприклад, заради кращої стійкості розширено колію та замінено стабілізатори поперечної стійкості. Домогтися ідеального розподілу ваги допоміг кастомний алюмінієвий передній підрамник, до якого кріпиться весь електричний привід, а гідравлічні відбійники підвищили комфорт.
Зовнішність при цьому практично не змінилася. Впізнати «гарячий» хетчбек можна переважно за скульптурними бамперами та передньою оптикою з «іксами».
Архітектурою салону A290 теж нагадує Renault 5, але й тут є низка нововведень. Серед них – кермо триспицеве з нульовою міткою, доповнене «шайбами» вибору рівня рекуперації та перемикання між їздовими профілями (всього їх чотири — Normal, Sport, Save та Personal). Селектор трансмісії з рульової колонки переїхав на центральну консоль, тому його місце зайняв червоний важіль з буквами OV, який активує буст-режим. Сидіння хетчбека мають посилені боковини та можуть бути обтягнуті текстилем на основі вторинної сировини або шкірою «наппа».
Електромобіль оснащений лонч-контролем, синтезатором звуку Alpine Drive Sound з двома встановленими звуковими профілями, цифровим кластером (панель приладів – 10,25 дюйма, основний екран – 10,1 дюйма), аудіосистемою Devialet (вперше в історії Alpine) та 26 електронними помічниками. Серед них адаптивний круїз-контроль, функція безпечного відкриття дверей та зміни смуги руху, яка бачить не тільки машини, а й мотоцикли. Зрозуміло, є система екстреного гальмування, а ще – перемикач My Safety Switch, за допомогою якого можна одним натисканням змінювати налаштування допоміжної електроніки.
Силова установка Alpine A290 залежно від версії видає 180 к.с. та 285 Нм крутного моменту, або 220 к.с. та 330 Нм, дозволяючи розганятися до першої «сотні» за 7,4 або 6,4 секунди відповідно. Батарея одна, ємністю 52 кВт-год. Вона підтримує двонапрямне заряджання та забезпечує до 380 кілометрів ходу за циклом WLTP. Наповнити акумулятор з 15 до 80 відсотків можна за пів години, але для цього потрібний хоча б 100-ватний термінал.