Компанія Audi представила кросовер Q3 третього покоління і сподівається, що він повторить успіх своїх попередників, але майбутнім покупцям доведеться звикати до його інтер’єрних особливостей.
З моменту дебюту у 2011 році Audi Q3 розійшовся у світі наклад понад два мільйони примірників. Кросовер першого покоління базувався на платформі PQ35, «другий» Audi Q3, що випускається з 2018 року, отримав більш прогресивний «візок» MQB — вона ж у модернізованому вигляді дісталася кросоверу третього покоління, тож жодних радикальних змін щодо техніки не сталося.
Зовнішність Audi Q3 можна оцінити за фотографіями. Форми кросовера стали трохи округлішими, спереду і ззаду з’явилася двоярусна оптика з налаштовуваним малюнком з великих світлодіодних пікселів у верхніх секціях. Нижні секції фар зайняті модулями з мікросвітлодіодами, які можуть проєктувати на дорогу світлові підказки та попередження. У задній бампер вбудована величезна фальшива решітка та дифузор. Заявлений коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,30. Штатні колеса – 17-, 18-, 19- та 20-дюймові на вибір.
У салоні нового Audi Q3 багато спірних рішень. Перше, що впадає в очі — зник окремий блок клімат-контролю, вся «погода» тепер налаштовується через 12,8-дюймовий мультимедійний сенсорний екран з Android Automotive OS, об’єднаний в панорамне табло з незвично вузьким 11,9-дюймовим екраном панелі приладів. Центральні повітропроводи на передній панелі з’їхали вниз і тепер дмухають у пупок. На зміну круглому керму з фізичними сервісними клавішами прийшов оквадрачений з сенсорними панелями. Селектор АКП переїхав з центрального тунелю на праву частину кермової колонки, а управління світлом і двірниками реалізовано на здвоєному лівому важелі з фізичними кнопками та колесом. Якщо покупці Q3 не відкинуть нову концепцію підкермових перемикачів, ми побачимо їх і на інших нових моделях Audi.
Власники Audi Q3 другого покоління скаржилися на велику кількість жорсткого пластику в салоні. У «третьому» Audi Q3 більше м’яких на дотик поверхонь, а для тканинних вставок як опція доступна лазерна перфорація, через яку струмує атмосферне світлодіодне підсвічування. Самі оздоблювальні тканини виготовлені з вторинної сировини — переробленого поліестеру та нейлону. Штатна 420-ватна аудіосистема Sonos налічує 12 динаміків, але частина налаштувань доступна лише за доплату – такий тепер преміум. Найбільш просунуті електронні помічники водія теж пропонуються як опція. Об’єм багажника – 488 л, але якщо зрушити вперед задній диван, то він збільшиться до 575 л, а якщо скласти спинки заднього дивана – до 1386 л.
Спортивних версій у нового Audi Q3 на старті продажів не буде. Дизельний двигун заявлений лише один – 2.0 TDI (150 к.с., 360 Нм) у поєднанні з 7-ступеневим «роботом» S tronic з двома зчепленнями та переднім приводом.
Молодший бензиновий двигун – 1.5 TFSI (150 к.с., 250 Нм), він доповнений 48-вольтовим стартер-генератором і зістикований з 7-ступеневим «роботом» S tronic, привід – тільки передній.
Старший бензиновий двигун – 2.0 TFSI (265 к.с., 400 Нм) без гібридної надбудови, він йде в комплекті з 7-ступеневим «роботом» S tronic та системою повного приводу quattro з електрогідравлічною муфтою відбору потужності на задню вісь.
Єдина на зараз плагін-гібридна версія e-hybrid – передньопривідна, силова установка тут складається з бензинового двигуна 1.5 TFSI (177 к.с., 250 Нм) та електромотора (116 к.с., 330 Нм), вбудованого у 6-ступеневий «робот». Тягова батарея розташована під заднім сидінням, її повна ємність – 25,7 кВт-год, з них споживачеві доступні 19,7 кВт-год. Максимальний запас ходу на електротязі – 119 км за циклом WLTP. Максимальна потужність заряджання батареї постійним струмом – 50 кВт.
У «базі» у нового Audi Q3 – звичайна пружинна підвіска, за доплату доступна жорсткіша спортивна підвіска та підвіска з адаптивними амортизаторами. Також за доплату є кермове управління зі змінним передавальним відношенням. Для повнопривідного кросовера передбачено спеціальний їздовий режим для бездоріжжя.
Новий Audi Q3 вироблятиметься на двох заводах — в угорському Дйорі та на головному заводі Audi у німецькому Інгольштадті. Приймання замовлень у Європі розпочнеться влітку, постачання – у жовтні. Мінімальна ціна бензинового Audi Q3 третього покоління становитиме 44 600 євро (+3300 євро порівняно з попередником), плагін-гібридного – 49 300 євро.